کد خبر: ۶۰۶۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
ايسنا، علي كريمي در پايان ديدار تيم ملي ايران و قطر درباره وضعيتش براي حضور در پرسپوليس گفت: با رويانيان جلسه‌اي داشتيم و صحبت‌هايي را انجام داديم. من درخواست‌هايي داشتم كه پذيرفته نشد و طبعا حضورم در پرسپوليس منتفي است.

وي افزود: مسئولان پرسپوليس مي‌توانند هر بازيكني كه مي‌خواهند را به اين تيم بياورند اما اميدوارم در آينده پاسخگوي اتفاقات بعدي هم باشند و شجاعت پاسخگويي را داشته باشند و اشتباهات‌شان را گردن افراد ديگري نيندازند.

كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا شرط‌ و شروطي براي پرسپوليس گذاشته بود يا خير گفت: براي پرسپوليس شرط خاصي نگذاشتم و فكر مي‌كنم يك سري از روزنامه‌هايي كه چنين مسائلي را مطرح كردند جوگير شدند و فضاي بازي‌هاي جام ملت‌هاي اروپا روي آن‌ها تاثير گذاشته است. اصلا اين مسائلي كه مي‌گويند نيست.

كريمي همچنين درباره عملكرد تيم ملي گفت: ابتدا از تماشاگران تشكر مي‌كنم كه سنگ تمام گذاشتند اما نتوانستيم به پيروزي برسيم قطري‌ها با تمام قوا در محوطه جريمه‌شان دفاع مي‌كردند. ما سعي كرديم كه از نقطه ضعف آن‌ها در كناره‌ها استفاده كنيم و حملات زيادي را ترتيب بدهيم اما اين موقعيت‌ها تبديل به گل نشد.

وي در واكنش به اين سوال كه غير از او ساير بازيكنان عملكرد خوبي نداشتند گفت: اصلا اين طور نيست و اين مسئله را قبول ندارم. همه كمك كردند. وقتي با هم پاسكاري مي‌كرديم به اين معني است كه ساير بازيكنان هم حضور داشتند و به هر حال ممكن است دو سه نفر بيشتر از سايرين زحمت بكشند. بنابراين اين مسئله را قبول ندارم كه امروز از بقيه بهتر بودم.

بازيكن تيم ملي ايران در ادامه بيان كرد: اگر بازي جام ملت‌هاي اروپا را ببينيد متوجه مي‌شويد كه گل‌ها چگونه به ثمر مي‌رسد. ممكن است كار چند بازيكن بيشتر به چشم بيايد اما امروز تمام تيم تلاش كرد و فقط كارمان روي حركات انفر ادي نبود. قطري‌ها كاملا وسط ميدان را بسته بودند. بايد قبول كنيم كه عده‌اي از بازيكنان ما خسته بودند و حالا مي‌توانند استراحت كنند و در ادامه بازي به بازي بهتر خواهيم شد.

او همچنين درباره دژاگه نيز گفت: دژاگه مي‌تواند به تيم ملي ما كمك كند امروز يك مقدار به دليل مصدوميتي كه داشت از شرايط ايده‌آل دور بود اما در آينده آماده‌تر خواهد شد و شرايط بهتري را پيدا خواهد كرد.

علي كريمي ادامه داد: در نيمه دوم حملات بيشتري را انجام داديم و فكر نمي‌كنم كه تهاجمي‌تر از سيستم 4 ـ 3 ـ 3 سيستمي داشته باشيم. قطعا كادر فني اين بازي را آناليز خواهد كرد اما كمي در ضربات آخر و گاهي در سانتر از جناحين بي‌دقت بوديم ولي قطعا در آينده بهتر خواهيم شد.

او همچنين در باره نحوه بازي قطري‌ها و وقت‌كشي آن‌ها گفت: هميشه اين طور بوده است. اما فكر مي‌كنم يك تيم بايد آنقدر خوب باشد كه اگر حريفش از اين روش‌ها استفاده كرد بتواند به پيروزي برسد. طبيعي است كه اگر ما هم خارج از خانه نتيجه به نفع‌مان باشد كمي تعلل كنيم اما قطري‌ها ديگر در اين قضيه زبانزد هستند.

وي ادامه داد: تيم ملي به اندازه ساير حريفانش در گروه شانس صعود دارد و ما مي‌توانيم اين نتيجه را جبران كنيم. هنوز بازي‌ها تمام نشده است و بايد توجه كنيم كه همين قطر 4 بر يك برابر كره شكست خورده بود اما آن‌ها آن بازي را فراموش كردند و توانستند از ما امتياز بگيرند. ما هم بايد اين نتيجه را فراموش كنيم.

بازيكن تيم ملي ايران در باره قانون سقف قراردادها نيز گفت: اين موضوع در سيستمي كه در فوتبال ما اجرا مي‌شود بايد كاملا روشن شود در ست نيست كه بعضي از بازيكنان كه در تيم ملي نيستند قراردادهاي خيلي خوب ببندند اين مسائل نشان مي‌دهد كه زد و بندهايي وجود دارد و فكر مي‌كنم هر بازيكني مي‌تواند هر چقدر كه حقش است بگيرد اما اين مسئله بايد روش روشني داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها