کد خبر: ۶۰۶۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
در حالی که چند سال از اجرائی شدن منشور اخلاقی در فوتبال ایران گذشته هنوز مشکلات منشوری "ف-ک" ها از بزرگ تا کوچکشان حل و فصل نشده.

کارگر نیوز، از روزی که منشور اخلاقی را شناختیم اسم مخفف "ف-ک" را هم با آن شناختیم. یعنی اصلا تولد منشور مصادف بود با ظهور "ف-ک" یا بهتر بگوئیم "ف-ک" ها... "ف-ک" هائی که اتفاقا از رابطه خوب و نزدیکی هم با یکدیگر برخوردار بودند و دو تن از "ف-ک" ها افتخار شاگردی "ف-ک" بزرگ را هم در کارنامه داشتند. اگر "ف-ک" ها را سمبل منشور بدانیم، باید "ف-ک" بزرگ را سمبل "ف-ک" ها بدانیم.

اصلا خیلی ها می گویند که منشور یعنی "ف-ک" و "ف-ک" یعنی منشور. در حالی که چند سال از اجرائی شدن منشور اخلاقی در فوتبال ایران گذشته هنوز مشکلات منشوری "ف-ک" ها از بزرگ تا کوچکشان حل و فصل نشده و یا به طور کلی از صحنه مربیگری دور بودند و یا با تعهد مربیگری کرده اند.

اما اتفاق جالبی که در یکی از روزهای اخیر در حاشیه فوتبال ایران افتاده این است که کانون مربیان در دفتر اتحادیه فوتبال تشکیل جلسه داده، شکل گرفته و اعضای هیات رئیسه خود را نیز شناخته و جالب این است که "ف-ک" بزرگ یا همان استاد خودمان با اخذ بیشترین رای ممکن اولین نفری بود که به عضویت هیات رئیسه این کانون در آمد.

در واقع "ف-ک" که بسیاری او را به درست یا غلط سرآمد همه منشوری ها می دانند اگر منتخب همه مربیان ایران هم نباشد، حداقل منتخب جمعی از مربیان که آن ها به نمایندگی از همه مربیان ایران در این نشست حضور داشتند هست. در واقع می توان اینطور نتیجه گرفت که کانون مربیان ایران با این حرکت خود به نوعی دهن کجی خود را نسبت منشور اخلاقی ابراز داشته و با زبان بی زبانی اعلام نموده که منشور اخلاقی یعنی کشک...!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها