کد خبر: ۶۰۴۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش شیعه آنلاین، انتشار کیلیپی جدید از هتک حرمت وقیحانه دشمنان اسلام در شهر اصفهان، نشان می دهد پروژه ای که «شاهین نجفی» و آهنگ توهین آمیز وی بخشی از آن را تشکیل می داد، همچنان ادامه دارد و وارد فاز جدیدی شده است.





گفتنی است این پروژه از سال گذشته با راه اندازی صفحه ای در سایت فیسبوک با نام «کمپین یادآوری امام نقی» آغاز شد. در ادامه این پروژه تعداد زیادی طرح، کاریکاتور، جک و غیره علیه ائمه علیهم السلام در فضای مجازی و صفحات مختلف فیسبوک منتشر شد. با انتشار آهنگ توهین آمیز خواننده ایرانی مقیم آلمان «شاهین نجفی»، پروژه دشمنان اسلام وارد فاز جدیدی شد و پس از آن ده ها صفحه جدید در فضای مجازی برای مورد هتک حرمت قرار دادن ائمه علیهم السلام در فیسبوک راه اندازی شد.

اکنون با انتشار کیلیپ هتک حرمت و پاره کردن قرآن و کتب ادعیه در شهر اصفهان، به نظر می رسد پروژه دشمنان اسلام وارد فاز جدیدی شده لذا بهتر است دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر با بررسی این مسأله و شناسایی افراد موهن، آنان را محاکمه و مجازات کنند تا جلوی تکرار چنین رفتارهای گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس 1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خدايا خودت به بدترين عذاب و اتش دچارشون خدا لعنتشون كنه دلم مي خواست خودم مي كشتمشون لعنتيا رو
پاسخ
البرز
SWITZERLAND
۱۸:۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
آیا بهتر نیست اول ریشه یابی شود و علت این هتک حرمتها مشخص شود وقتی خیلی از آقایان هتک اسلام و انبیا را میکنند و قران را تفسیر شاهنامه میدانند بهتر است اول خودمان کلاه مان را قاضی کنیم و بعد تصمیم بگیریم در مملکتی که دزدان و جنایتکاران صاحب قدرت میشوند و مقام رهبری گزیه میکنند چه انتضاری باید داشت؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها