کد خبر: ۶۰۳۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
منزل مسکونی جلالی در منازل سازمانی صنایع فولاد اهواز و باغچه ای که آقا مجید آن را بیل می زد، حالا به حسین فرکی رسیده است

سایت گل- مجید جلالی بعد از چهار سال مربیگری در باشگاه متمول فولاد خوزستان این تیم را ترک کرد تا حسین فرکی جایش را بگیرد.

جلالی طی چهار فصل مربیگری در فولاد خوزستان، در 128 مسابقه لیگ برتر  روی نیمکت فولاد نشست که 46 پیروزی، 44 تساوی و 38 شکست را با این تیم تجربه کرد و در نهایت با دلخوری از تیم قرمزپوش اهوازی جدا شد. دلخوری ای که از شعارهای تند تماشاگران در آخرین حضورش روی نیمکت فولاد، عدم تمایل مدیران باشگاه برای ادامه همکاری با وی و کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته به دلیل قرار گرفتن در مکان چهاردهم جدول نشأت می گرفت.

این دلخوری زمانی بیشتر شد که رضا نوروزی مهاجم فولاد، بعد از جدایی جلالی علیه وی موضع گرفته و این مربی را متهم به جوانگرایی غیراصولی کرد و البته نعیم سعداوی دستیار جلالی در سال های گذشته نیز با تأیید حرف های نوروزی عنوان کرد: بازیکنان جوانی که جلالی در لیگ یازدهم به آن ها میدان داد، لیاقت حضور در لیگ برتر را نداشته اند و معلوم نبود ملاک بازی دادن به آن ها چیست!

جلالی با احتساب یک فصل مربیگری در استقلال اهواز، پنج سال پر فراز و نشیب را در سواحل کارون سپری کرد و حالا باید شانس مربیگری اش را در جایی دیگر آزمایش کند. منزل مسکونی جلالی در منازل سازمانی صنایع فولاد اهواز و باغچه ای که آقا مجید آن را بیل می زد، حالا به حسین فرکی رسیده است. مربی ای که مدعی شده با تیم فولاد خوزستان در فصل آینده لیگ برتر به یکی از مقام های اول تا سوم دست پیدا می کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها