کد خبر: ۶۰۲۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه 88 خواص بی‌بصیرت را از همراهی قطار انقلاب محروم کرد که البته نیروهای جدید و با بصیرت، انقلاب را در ادامه مسیر خود همراهی می‌کنند.

مهدی فضائلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: فتنه سال 88 یکی از صحنه‌های بی‌سابقه و پیچیده در دوران پس از انقلاب بود که طراحی قوی و عظیمی پشت سر آن قرار داشت.

وی در ادامه افزود: هدف طراحان فتنه براندازی نظام بود که با الگوبرداری از انقلاب‌های مخملی که در برخی از کشورهای آسیای میانه اجراء شده و به نتیجه رسیده بود سعی داشتند تا با پیاده ‌سازی آن در ایران به هدف خود در ایران نیز دست پیدا کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگرچه این اقدام آنها خساراتی را برای کشور به همراه داشت اما به دلیل تفاوت‌های ماهوی میان ایران و کشورهای آسیای میانه پروژه اغتشاش‌گران ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 اگرچه خساراتی را برای کشورمان به همراه داشت اما در کنار این خسارات ما شاهد دستاوردهای مثبتی برای کشورمان بودیم که بالا رفتن آگاهی مردم و مسئولان نسبت به ترفندهای دشمن و آمادگی بیشتر برای مقابله با آنها اشاره کرد؛ از سوی دیگر جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن این فتنه به لحاظ سیاسی و امنیتی بالغتر و توانمندتر از گذشته شده است.

فضائلی ادامه داد: این بلوغ سیاسی کشور و نظام نشان داد که چنین ترفندهایی از سوی دشمن به نتیجه نخواهد رسید، که البته دشمنان نظام نیز بیکار ننشسته و ما باید آمادگی مقابله با طراحی‌های بعدی آنها را داشته باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌های نظام در حوادث سال 88 افزود: اگرچه رهبری و علاقه‌مندان به نظام هیچگاه تمایل ندارند فرد یا افرادی از قطار انقلاب پیاده شوند اما کسانی قادر به همراهی قطار انقلاب در مسیر خود نبوده و از آن پیاده می‌شوند که البته نیروهای جدید و بابصیرت انقلاب را در ادامه مسیر خود همراهی می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها