کد خبر: ۶۰۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۲۸ مهر ۱۳۸۹

بر اساس اعلام ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری، همه طلاب و روحانیان می توانند در دیدار فردا با رهبر معظم انقلاب شرکت کنند.

یکی از اعضای ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری، در گفت و گو با  رسا، از امکان حضور بدون محدودیت طلاب و روحانیان در دیدار روز پنج شنبه با مقام معظم رهبری خبر داد.

وی تصریح کرد: هیچ گونه محدودیتی برای حضور طلاب و روحانیان در دیدار روز پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب (29 مهرماه) وجود ندارد و همه طلاب و روحانیان می توانند در این مراسم معنوی حضور یابند و افزون بر نشان دادن وفاداری خود به ولی فقیه از بیانات ایشان استفاده کنند.

این مسؤول عضو ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری ادامه داد: برای حضور طلاب و روحانیان در شبستان های منتهی و متصل به شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد اعظم نیازی به کارت ملاقات نیست و همه طلاب می توانند حضور پیدا کنند.

وی بیان داشت: برای افرادی که در این مکان ها حضور پیدا کنند، به صورت صوتی و تصویری سخنرانی مقام معظم رهبری پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حضور طلاب و روحانیان در شبستان امام خمینی(ره) نیز اولویت با افرادی است که کارت دریافت کرده اند و طلاب غیر معمم نیز در صورت داشتن کارت ملاقات می توانند در این مکان حضور پیدا کنند.

این مسؤول عضو ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری تصریح کرد: دیدار مقام معظم رهبری با طلاب و روحانیان روز پنج شنبه ساعت 8 صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود: طلاب و روحانیان بهتر است چند ساعت زودتر در محل شبستان امام خمینی حاضر شوند تا نظم بهتری برای برگزاری این مراسم حاکم باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها