کد خبر: ۶۰۱۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: از اینکه نتوانستیم مردم عزیزمان را با صعود به المپیک خوشحال کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

 به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی پس از پایان رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در توکیو ژاپن گفت: تیم ما تیم جوانی است و نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد؛ بنا به نظر اکثر کارشناسان حاضر در مسابقات و ژی وی هونگ، رئیس فدراسیون جهانی والیبال و ربادنگو، رئیس کمیته مسابقات FIVB و... ایران شایسته‌ترین تیم این رقابت‌ها برای کسب سهمیه المپیک بود، اما جوانی و کم تجربگی تیم ما همراه با بدشانسی زیادی که در این رقابت‌ها گریبان گیرمان شد، مانع رسیدن والیبال ایران به هدف بزرگ خود شد.
 
رئیس فدراسیون والیبال افزود: البته بازیکنان و کادر فنی تیم تمام تلاش کردند و به نظر من عملکرد خوبی داشتند؛ ما راهی را برای رسیدن به اهدافی بزرگ آغاز کردیم و با پیشرفتی که داشتیم توقعات جامعه از والیبال را هم بالا بردیم.
 
داورزنی عنوان کرد: همین این عوامل باعث پیشرفت و ارتقای سطح والیبال ایران شد، البته در این راه کاستی‌هایی هم داشتیم که در آینده باید آنها را برطرف کنیم. ما با تیم جوان خود راه طولانی در پیش داریم؛ جوانان ما باید تجربه بازی‌های بین‌المللی بیشتری را پیدا کنند، چراکه این میدان‌ها لازمه پیروزی‌های آینده است.
 
وی خاطر نشان کرد: ما از همه مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در آینده بتوانیم با کسب موفقیت‌های بزرگ‌تر موجب خوشحالی این مردم شویم که سرمایه و مشوق اصلی ما هستند.
 
داورزنی افزود: باید از حمایت‌های همه جانبه وزارت ورزش و جوانان، عباسی و سجادی تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم در آینده نیز شاهد تداوم این حمایت‌ها باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها