کد خبر: ۶۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۸ مهر ۱۳۸۹
بولتن:مقام معظم رهبري در جمع پرشور مردم قم بياناتي  درباره تلاش گسترده دشمنان قسم خورده ازسالهاي اول  انقلاب تا كنون براي ضربه زدن به مقدسات مطالبي را بيان كردند.

ايشان فرمودند: از سالهاى دهه‌ى 60، از دوران حيات بابركت امام، چه دشمنان بيرونى و چه مزدوران يا نوكران بى‌مزد و منت آنها از داخل، مقدسات دينى را، حقايق دينى را، بيّنات اسلامى را مورد ترديد و انكار قرار دادند، اين يك چيز تصادفى نبوده است؛ روى اين تكيه داشته‌اند. اين مسئله از ماجراى سلمان رشدى آغاز شد تا فيلمهاى ضد اسلام هاليوودى، تا كاريكاتورها، تا قرآن‌سوزى، تا حوادث گوناگونى كه عليه اسلام در اين گوشه و آن گوشه اتفاق افتاد، براى اينكه ايمان مردم را به اسلام و مقدسات اسلامى كم كنند. در  كشور، از طرق مختلف، پايه‌هاى ايمان مردم، بخصوص نسل جوان را متزلزل كنند؛ از اشاعه‌ى بى‌بندوبارى و اباحيگرى، تا ترويج عرفانهاى كاذب - جنس بدلى عرفان حقيقى - تا ترويج بهائيت، تا ترويج شبكه‌ى كليساهاى خانگى؛ اينها كارهائى است كه امروز با مطالعه و تدبير و پيش‌بينى دشمنان اسلام دارد انجام ميگيرد؛ هدفش هم اين است كه دين را در جامعه ضعيف كند.
برپايه همين گزارش  با توجه به بيانات صريح رهبر معظم انقلاب ،خبرنگار مابه اطلاعات گسترده اي از جريانات تبليغي مسيحي براي جذب جوانان و نخبگان دست يافته است .
جذب جوانان ايراني به خصوص نخبگان و كساني كه به بهانه ادامه تحصيل به خارج ازكشورمي روند، به شدت مورد توجه دستگاه كليسا قرار گرفته است. گفته مي شود از هر 10 نفري كه عازم خارج از كشور مي شوند، 4 نفر به آيين مسيحيت گرويده و الباقي نيز عمدتا نسبت به دين و مذهب خود بي  تفاوت مي شوند محيط هاي دانشجويي در داخل  نيز از جمله محيط هاي خاصي است كه مسيحيت به شدت در آنها فعال ودر حال جذب جوانان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها