کد خبر: ۵۹۸۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
پيراهن شماره 13 كه نبايد تا ابد بر تن من باشد. ماهيني رفيق من است و پسر بسيار خوبي است اميدوارم شماره 13 براي او خوش يمن باشد
سايت گل – شيث رضايي دوباره از پرسپوليس دور شد. او اميدوار بود كه در فصل جديد هم پيراهن پرسپوليس را برتن كند ولي در فهرست مورد نظر آقا مصطفي جايي نداشت و حالا بايد در تيم ديگري فوتبالش را ادامه دهد. شيث در مورد جدايي از پرسپوليس حرف‌هاي جالبي مي‌زند و مصاحبه اختصاصي او را با خبرنگار سايت گل مي‌خوانيد. نكته جالب اين است كه رضايي در مورد دنيزلي همچنان مثبت حرف مي‌زند و از او ناراحت نيست.

جدايی از پرسپوليس برای تو سخت است نه؟

اين را همه مي‌دانند و نيازي نيست بگويم. به هر حال چنين اتفاقات سختي معمولا در زندگي آدم‌ها رخ مي‌دهد ولي بايد با آن كنار آمد در ضمن من بابت همين جايگاهي كه تا الان داشته‌ام خدا را شكر مي‌كنم.

تصور می‌كردی از پرسپوليس كنار گذاشته شوی؟

من 4 ماه غايب بودم و به محض اينكه برگشتم توسط دنيزلي به بازي گرفته شدم. يادم مي‌آيد بين 2 بازي ما 11 روز فاصله بود و من 9 روز مصدوم بودم و 2 روز تمرين كردم اما دنيزلي مرا بازي داد. فكر نمي‌كردم به خاطر يك بازي پراشتباه كنار گذاشته شوم و براي هر فوتباليستي پيش مي‌آيد كه گاهي اوقات خوب بازي نكند.

فكر می‌كنی همين موضوع باعث شد تا تو را كنار بگذارند؟

فكر نمي‌كنم اينطور باشد. من در مورد دلايل كنار گذاشته شدن خودم خيلي پرس‌وجو كردم و سرانجام فهميدم ماجرا چيست. محسن بنگر و جلال حسيني شرط گذاشته بودند در شرايطي به پرسپوليس مي‌آيند كه من نباشم و دليل رفتن من از پرسپوليس چيزي جز اين نيست.

آنها در مورد محمد نصرتی هم اين شرط را گذاشته بودند؟

من در مورد خودم حرف مي‌زنم و اطلاعي ندارم كه آيا چنين شرطي را براي نصرتي گذاشته بودند يا خير. من اين موضوع را از يكي پرسيدم و او هم قسم داد كه هيچ وقت اسمش را نگويم ولي با صراحت اين شرط را گذاشته بودند كه من نباشم. با اين حال من اميدوارم بازيكناني كه به پرسپوليس آمده‌اند بتوانند در اين تيم موفق باشند و خوشحالي هواداران پرسپوليس از همه چيز مهمتر است.

نظر تو در مورد جلال حسينی و بنگر چيست؟

آنها بازيكنان خيلي خوبي هستند. بنگر همشهري من است و با سيدجلال هم  در تيم اميد هم بازي بودم. آنها دوستان من هستند و برايشان آرزوي موفقيت دارم.

مثل اينكه قرار است حسين ماهينی پيراهن تو را برتن كند؟

پيراهن شماره 13 كه نبايد تا ابد بر تن من باشد. ماهيني رفيق من است و پسر بسيار خوبي است اميدوارم شماره 13 براي او خوش يمن باشد همانطور كه براي من خوش يمن بود و بهترين لحظات را با آن تجربه كردم.

سال بعد در كدام تيم بازی می‌كنی؟

من منتظر بودم تا تكليف مدافعان جديد پرسپوليس مشخص شود تا بتوانم تصميم بگيرم. هنوز عجله‌اي ندارم در ضمن 28 سال هم بيشتر ندارم. الان مدافعان 33 ساله در ليگ بازي مي‌كنند و 28 سال كه سني نيست.

دوست داری در تهران بازی كنی يا شهرستان؟

اولويت من تهران است ولي اگر شرايط فراهم نشد به شهرستان هم مي‌روم. آدم براي ساختن زندگي بايد با خيلي چيزها كنار بيايد.

از مصطفی دنيزلی ناراحتی؟

من يك سر سوزن از او ناراحت نيستم و چرا بايد ناراحت باشم. او همان كسي است كه بعد از 4 ماه به من بازي داد و در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان رفتم. دنيزلي فوق‌العاده دوست داشتني است و از او تشكر مي‌كنم.

بهتر نبود در مورد ليست پرسپوليس با دنيزلی حرف می‌زدی؟

نه با دنيزلي حرف زدم نه با رويانيان. وقتي اين ليست  اعلام شد مصاحبه كردم و نظرم را گفتم. من هيچ مشكلي با دنيزلي و رويانيان ندارم.

چقدر از پرسپوليس طلب داری؟
وقتي يك بازيكن قرارداد نداشته باشد و بخواهد جدا شود 20 درصد از مبلغ قراردادش كم مي‌شود. در ضمن بازيكنان 20درصد هم جريمه شده‌اند و اگر همه اين‌ها را حساب كنيم 80 ميليون طلبكارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها