کد خبر: ۵۹۷۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
مسئول سیاسی حزب مؤتلفه با بیان اینکه فتنه‌گران با رفتار غیرمدنی خود دشمنان انقلاب را امیدوار کردند، گفت: مردم در قیام تاریخی 9 دی درسی به آمریکا دادند که دیگر خیال راه‌اندازی انقلاب‌های نارنجی را در سر پرورش ندهند.

کاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه ایران در سال 88 با برگزاری یک انتخابات 40 میلیونی در اوج اقتدار ملی بود، اظهار داشت: همه چیز برای یک جهش سیاسی و اقتصادی در داخل و خارج مهیا بود اما متأسفانه یک جریانی وابسته به بیگانه این اقتدار عظیم را با رفتار غیرمدنی خود مخدوش کرد و دشمنان نظام و انقلاب را امیدوار ساخت.

انبارلویی با تاکید بر اینکه ملت ایران با بصیرت و هوشیاری از سد نبرد نرم دشمن عبور کرده و وابستگان به بیگانه‌ها را رسوا کردند، افزود: ایران پس از فتنه سال 88 یک ایران نیرومند و قوی است که از پس یک آزمون سخت پیروز بیرون آمده است.

* فتنه‌گران از خطوط قرمز امنیت ملی عبور کردند

مسئول سیاسی حزب مؤتلفه ادامه داد: منطق فتنه‌گران این بود که دیگی که برای ما نجوشد نخواهیم گذاشت برای هیچکس دیگری هم بجوشد؛ آنها با نادیده گرفتن خطوط قرمز امنیت ملی خدمت بزرگی به دشمن کردند. البته مردم هم پاداش خیانت آنها را دادند، این جماعت همان کسانی بودند که بعدها خواص بی‌بصیرت نام گرفته و مردم ما در قیام تاریخی 9 دی مرزبندی خود را با خواص بی بصیرت با نام و آدرس مشخص اعلام کردند.

وی افزود: نقش مردم در صیانت از انقلاب از ابتدا تاکنون یک نقش بی نظیر و بی‌بدیل بوده است. تاریخ معاصر نشان داده است بصیرت مردم ما حتی از بصیرت مردم صدر اسلام بیشتر است. آنها قدر رهبری انقلاب و رهبران حقیقی به ویژه مراجع را می‌دانند و در پیروی از ولایت فقیه اندکی درنگ نخواهند کرد.

* مردم دیگر به فتنه‌گران اجازه نقش‌آفرینی نخواهند داد

انبارلویی با بیان اینکه مردم در قیام تاریخی 9 دی آنچنان درسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی دادند که دیگر خیال راه‌اندازی انقلاب‌های نارنجی را در سر نپروانند، یادآور شد: انتخابات مجلس نهم نشان داد مردم از فتنه گران عبور کرده‌اند و دیگر اجازه نقش‌آفرینی به آنها را در صحنه سیاسی کشور نمی‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها