کد خبر: ۵۹۷۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اثر مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات 88 بر مذاکرات ایران و الگوی ملت‌های منطقه، گفت: متاسفانه به دلیل لجاجت و فتنه انگیزی برخی خواص و سران فتنه این حرکت عظیم مردمی زیر سؤال رفت.

حجت الاسلام کمیل باقرزاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سالگرد انتخابات 22 خرداد 88 و نقش جریان فتنه در آشوب هشت ماهه کشور اظهار داشت: با گذشت سه سال از انتخابات 88 اینک زمان مناسبی برای بازخوانی و باز اندیشی آن انتخابات و نقش جریان فتنه است. 

باقرزاده با اشاره به لزوم درس گرفتن خواص و مسئولان از عبرت‌های فتنه 88 ادامه داد: در سال 88 ما در شرایطی به استقبال انتخابات ریاست جمهوری رفتیم که همه نشانه‌ها حاکی از مشارکت بالای مردم بود و این مشارکت می‌توانست تقویت کننده جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی باشد.

* لجاجت فتنه‌گران حرکت عظیم مردمی را زیر سوال برد

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اثرگذاری مشارکت 40 میلیونی مردم ایران در انتخابات 88 بر مذاکرات هسته‌ای و آتش زیر خاکستر بیداری اسلامی تصریح کرد: این مشارکت بالا می‌توانست به رفع مشکلات اقتصادی و داخلی ما کمک کند اما متاسفانه به دلیل غفلت، بی بصیرتی، لجاجت و فتنه انگیزی برخی از خواص و کسانی که به سران فتنه در جامعه شناخته می‌شوند این حرکت عظیم مردمی زیر سؤال رفت.

وی در ادامه به انتظار مردم برای برخورد قاطع و محاکمه عادلانه سران فتنه در دستگاه قضایی اشاره و خاطرنشان کرد: فتنه گران پیروزی درخشان و برگ برنده جمهوری اسلامی را به تلخی تبدیل کرده و چنین فرصت عظیمی را به تهدید مبدل کردند.

* جریان فتنه پس از 9 دی به برگ برنده‌ای برای نظام تبدیل شد

باقرزاده در عین حال گفت: مدیریت قاطع، هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی مردم از ولایت فقیه این فتنه و تهدید را با حماسه 9 دی به برگ برنده‌ای برای نظام تبدیل کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ما نباید سوء استفاده دشمن از این اقدام فتنه گران را فراموش کنیم به نقش خواص بی‌‌بصیرت اشاره و تصریح کرد: برخی از افراد که به ساکتین فتنه و خواص بی بصیرت مشهور شدند با سکوت خود و عدم موضع گیری به موقع به جریان فتنه کمک کردند در حالی که رهبر معظم انقلاب خواسته بودند که همه موضع گیری شفاف و روشنی

داشته باشند.

* لزوم لحظه‌شناسی در انتخابات 92

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم عدم لحظه شناسی خواص بار دیگر در انتخابات 92 تکرار نشود گفت: باید با هوشیاری مواظب بود تا مسیری که فتنه گران به بدبختی دچار شدند دوباره برای کسی تکرار نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها