کد خبر: ۵۹۷۴۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی فصل پیش و زمانی که قرار شد به عنوان سنگربان اصلی آبی ها برگزیده شود، دروازه بان دوم تیم استقلال را برگزید و آن را به مسئولان تیم معرفی کرد، به همین دلیل این دروازه بان برای فصل جدید نیز با چنین شرایطی روبرو شده  است و مشورت هایی را با سرمربی تیم استقلال انجام داده است تا بتوانند دروازه بانی را برگزینند که بتواند به آبی ها در فصل جدید یاری برساند.

دروازه بان اول آبی ها که مامور راضی کردن کریم انصاری فرد برای حضور در استقلال است، در خصوص جذب دروازه بان دوم نیز، آبی ها را همراهی می کند.

پس از این صحبت از حضور کاروالیو دروازه بان ایران جوان بوشهر بود، اما این دروازه بان با پیکان به توافق رسیده است و به همین دلیل شرایط برای حضورش در تیم استقلال فراهم نیست به همین دلیل آبی ها به دنبال یک دروازه بان دیگر هستند که البته اولویت با گلر خارجی است.

گفتنی است، مسئولان تیم استقلال قصد داشتند تا هادی زرین ساعد را در تیم حفظ کند اما نظر امیر قلعه نویی در این خصوص مثبت نیست و قصد دارد دروازه بان دیگری را جذب کند.

اما اعلام شده است که جدایی زرین ساعد قطعی نیست تا زمانی که مذاکرات لازم انجام شود و در صورت ناکامی مسئولان در جذب دروازه بان جدید، این دروازه بان در تیم فصل آینده حفظ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها