کد خبر: ۵۹۶۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
بازيكن فصل گذشته تيم فوتبال شهرداري تبريز كه از سوي اصغر مديرروستا متهم به كم‌كاري شده بود، اظهار كرد: منتظر راي كميته انضباطي فدراسيون هستم و اين موضوع را از طريق مراجع قضايي خارج از فوتبال هم پيگيري مي‌كنم تا ديگر كسي جرات نكند بي‌خود و بي‌جهت به بازيكني تهمت و افترا بزند.

ميثم بائو در گفت‌وگو با ايسنا، در واكنش به ارسال تصوير بعضي از بازي‌هايش از جمله ديدار فصل گذشته شهرداري و تراكتورسازي تبريز به فدراسيون فوتبال توسط اصغر مديرروستا اظهار كرد: اميدوارم نتيجه كار خير باشد. من براي تيم شهرداري 20 گل زدم و شايد حدود 20 پاس گل هم دادم. من در نيم فصل اول ليگ هم در داربي تبريز بازي كردم چرا آن زمان چنين اتهامي را به من نزدند.

وي گفت: معتقدم اصغر مديرروستا با اين اقدام مي‌خواهد كارهاي خودش را توجيه كند. كميته انضباطي در نهايت راي را صادر خواهد كرد. فكر مي‌كنم بهتر باشد مديرروستا كه متهم اين پرونده است بايد نسبت به اين اقدام صحبت كند. اگر سند و مدركي دارند رو كنند تا كميته انضباطي آن‌ها را هم در رسيدگي‌هايش لحاظ كند. من حتي از مراجع قضايي خارج از فوتبال هم اين موضوع را پيگيري مي‌كنم تا دفعه آخري باشد كه كسي بي‌جهت و بدون مدرك به بازيكني تهمت و افترا مي‌زند.

بائو در پاسخ به اين سوال كه اين اقدامات مي‌تواند ارتباطي به رابطه شما با منصور عظيمي و يا رفاقت ايشان با امير قلعه‌نويي داشته باشد؟ اظهار كرد: رفاقت قلعه‌نويي و عظيمي به خودشان مربوط است كه سال‌ها با هم دوست هستند. كساني كه چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌كنند دشمنان قلعه‌نويي و عظيمي هستند. قلعه‌نويي مربي‌اي است كه كارنامه دارد. او پنج بار قهرماني در ليگ برتر را در كارنامه دارد و اين چيزي نيست كه اتفاقي به دست آمده باشد.

وي تاكيد كرد: اگر قرار بود من با كم‌كاري در بازي مقابل تراكتورسازي تلاش كنم رضايت قلعه‌نويي را جلب كرده و به تراكتورسازي بروم، چرا زماني كه قلعه‌نويي سرمربي سپاهان بود، اين رفتار را در مقابل تيمش انجام ندادم؟ يا اينكه در نيم فصل اول آن كار را مي‌كردم. من پارسال بازيكن فيكس كارلوس كي‌روش بودم. هر كس چنين صحبت‌هايي را انجام مي‌دهد دشمن من و قلعه‌نويي است. من يك سال بهترين گلزن استقلال و يك سال هم پديده اين تيم بودم، بنابراين بازگشتم به استقلال از حيث افتخارات گذشته توجيه منطفي دارد. الان هم به طور اختصاصي تمرين مي‌كنم و مي‌خواهم شرايط متفاوتي را نسبت به فصل گذشته داشته باشم. مطمئن باشيد ميثم بائوي فوق‌العاده بهتري را در استقلال فصل آينده خواهيد ديد.

اين بازيكن خاطرنشان كرد: يكي ديگر از تهمت‌هايي كه به بنده زدند اين بود كه پايم را بي‌خود و بي‌جهت گرفته و اظهار مصدوميت مي‌كردم اما بگويم كه من در بازي با ملوان سالم بودم اما مديرروستا من را بازي نداد. اكثر گل‌هايي كه زدم گل‌هاي سه امتيازي بوده و كارنامه‌ام در تيم شهرداري مشخص است. من اگر يك شبه ره صد ساله را در داربي تهران رفتم و زماني كه 3 بر 2 پرسپوليس را شكست داديم و من عملكرد خوبي داشتم فقط توسط امير قلعه‌نويي صورت گرفت و ما سال گذشته و سال‌هاي گذشته هم با يكديگر بسيار رفيق بوديم اما هيچ كدم از اين‌ها باعث نمي‌شود بخواهم رفتار خلاف قانوني را انجام دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها