کد خبر: ۵۹۶۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
تمرینات فجر قرار بود از امروز آغاز شود اما احتمالا با توجه به اعلام لیست مازاد و کمبود بازیکن از روز دوشنبه استارت تمرینات این تیم زده خواهد شد.
سایت گل، مسئولان سپاه فارس روز پنجشنبه به جعفری مدیرعامل فجر اعلام کردند برای از دست نرفتن فرصت کار بستن تیم را آغاز کند. آن ها منتظرند استانداری دو میلیارد به این تیم کمک کند و آن گاه با احتساب کمک های فدراسیون و ... سپاه هم مبلغی را برای هزینه های تیم در نظر بگیرد. چنانچه استانداری نخواهد این کمک را عملی سازد بحث واگذاری باردیگر مطرح خواهد شد. در هر حال یاوری از صبح امروز نشستی با جعفری مدیرعامل باشگاه داشته و نفراتی را که خواهان جذب آن هاست را معرفی کرده است. در لیست او مهدی و مجتبی شیری، ستار زارع، مهرزاد معدنچی، مجتبی زارع شولی، مهدی کریمیان ،مارتین رائول ،محمد اتحاد، صبری، منصور تنهایی و کوهنورد دیده می شوند. باید دید کدام بازیکن جذب این تیم می شود.

سابقه جدال های رسانه ای ستار زارع و جعفری شاید باعث شود تا این بازیکن نتواند فجری شود. تمرینات فجر قرار بود از امروز آغاز شود اما احتمالا با توجه به اعلام لیست مازاد و کمبود بازیکن از دوشنبه کار را شروع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها