کد خبر: ۵۹۶۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از فارس، در پی بی توجهی مسئولین نسبت به برخورد با ضاربان ناهیان منکر، اراذل و اوباش برای چندمین بار ضمن درگیری با دو تن از بسیجیان شهرستان اسلام شهر، اقدام به ضرب و شتم و زحمی کردن بسیجیان با سلاح سرد کردند.

پنجشنبه شب، دو نفر از بسیجیان شهرستان اسلام شهر در پی تذکر لسانی به رفتار و وضع نامناسب دختر و پسری در خیابان به وسیله چاقو مورد حمله قرار گرفته و مهاجمان بعد از زخمی کردن آنها، پس از عبور با خودرو از روی پای یکی از مضروبین از محل حادثه متواری گردیدند.



در پی این حادثه "ابولفضل.ش" که از ناحیه کتف مورد حمله قرار گرفته است، تحت مراقبت پزشک قرار گرفته است.

"مجید.ن" بسیجی دیگر پس از مجروح شدن از ناحیه کتف، گلو، ساعد و سینه بوسیله چاقو، به دلیل عبور خودرو از پای چپ دچار شکستگی زانوی چپ و جابجایی کشک زانو شده است.

در حال حاضر وی پس از انجام عمل جراحی بر روی زانو منتظر نظر قطعی پزشکان درخصوص وضعیت زانوی آسیب دیده است.

از شب گذشته و پس از وقوع این حادثه بسیجیان این شهرستان با تنظیم شکایت نامه ای، از مسئولان قضایی کشور خواسته اند در اسرع وقت نسبت به بازداشت و محاکمهعاملان این حادثه اقدام نمایند.



به نظر می رسد عدم برخورد قاطعانه مسئولان در موارد مشابه و نبود عزم جدی برای برخورد با اراذل و اوباش زمینه ساز گسترده تر شدن رفتارهای وحشیانه اوباش شده است.

شاید با پیگیری و تصمیم مسئولان این اتفاق، شاهد پایان مظلومیت ناهیان منکر باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۴۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
چند سال پیش نیز به طور مرموزی بسیجیان شهرستان اسلامشهر ار مورد ضرب وشتم قرار داده بودند که به طور مثال در یک شب 17 نفر از بسیجیان مظلوم این شهرستان به طور مرموری مورد ضرب وشتم قرار گرفته بودند که خود بنده نیز یکی از آنان بودم.اگر موقعیت شناسی مادر نبود من نیز با ضربه نیمچه یکی از همین ارازل به فیض عظمای شهادت می رسیدم.
حال سوالم از مسئولین قضائی وانتظامی شهرستان اسلامشهر این است تا کی می خواهید سکوت کنید وشاهد پر پر شدن بچه های مظلوم مردم شوید.
آقای..............شما که یکبار به بچه ات سیلی زده بودند کل اسلامشهر را منطقه جنگی کرده بودید خون پسر شما از دیگران رنگین تر است!
بگذارید به طور صریح بگویم آیا مسئولین اسلامشهر تردد افراد مشکوک در نیمه های شب در این شهرستان را را رصد می کنند!
بگذریم که قصه زیاد می شود.
پاسخ
سلمان فارسی
UNITED STATES
۱۶:۳۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
سلام!!!
بنده نیز این اظهارات را شدیدا تائید می کنم.
بنده نیز یکی از همین 17 نفر بودم.که یکی دیگر از دوستان هماپایگاهی بنده نیز به شدت مورد ضرب وشتم قرار گرفت که دوپایش را قلم کردند.
حميدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام برادران بسيجي اجركم عندالله واقعا شرمنده شديم.
آقايان مسئولان كلاهشان را بالاتر بگذارند!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
فعلا" مسئولين قوه قضائيه,در حال رفع و رجوع اختلاس سه هزارميلياردي بانكها واختلاس بيمه ايران هستند.بديهي است كه وقت ندارند به موضوعات كم اهميتي مثل ضرب و شتم ناهيان از منكر رسيدگي كنند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها