کد خبر: ۵۹۵۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
کریستین ساینس مانیتور: «محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور مغرور ایران، دوباره در مورد ایران و سلاح هسته ای سخنانی را مطرح کرد. آیا این سخنان نشان از آماده کردن مردم ایران برای توافق با غرب و قدرت های جهان است؟»
جام نیوز، در حالی که سخنان قاطع مقامات ایران و اقتدار آنها در مورد برنامه هسته ای، غربی ها را دچار سردرگمی کرده است، رسانه های وابسته به آنها تلاش می کنند این سخنان را از موضع ضعف ایران جلوه دهند.
روزنامه کریستین ساینس مانیتور(Christian Science Monitor)، روز شنبه 20 خرداد(June 9) نوشت: «محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور مغرور ایران، دوباره در مورد ایران و سلاح هسته ای سخنانی را مطرح کرد. آیا این سخنان نشان از آماده کردن مردم ایران برای توافق با غرب و قدرت های جهان است؟ قبلاً نیز مقامات از این ادعاهای ایران در مورد برنامه هسته ای حرف های زیادی شنیده اند.»
در حالی که غربی ها به بهانه تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته ای، انواع تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی وضع کرده اند، این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «احمدی نژاد درست 10 روز قبل از دیدار غربی ها با ایران در مسکو، اعلام کرده که ایران اگر بخواهد بمب هسته ای تولید کند از هیچکس نمی ترسد و کسی قادر به جلوگیری از این کار نیست. شاید این ادعاها حاکی از این باشد که ایران حقیقتاً توانایی این کار را ندارد[!].»
کریستین ساینس مانیتور در پایان نوشت: «در مذاکرات بغداد که چندی پیش برگزار شد، نتایج خوبی حاصل نگردید. حقیقتاً ایران برای همکاری و توافق با غرب چه می خواهد؟ کاملاً مشخص است که ایران به دنبال طولانی شدن مذاکرات و وقت تلف کردن است تا هم از برخی از تحریم ها رها شود و هم به غنی سازی خود ادامه دهد.»
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها