کد خبر: ۵۹۲۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
پس از جار و جنجال اپوزیسیون در خصوص انتشار عکس های جدید مهدی کروبی که تنها ثمره مقاومت وی را چاق شدن توصیف کرده بودند،سایت های جریان فتنه به توجیه چاقی وی پرداختند.

به گزارش«ندای انقلاب»،درهمین زمینه سایت ضد انقلابی «بالاترین» با اشاره به انتقادات علیه کروبی نوشت که وی به علت کم تحرکی چاق شده است. !

این سایت نوشت:عده‌ای که در شروع جنبش سبز، این جنبش را مسخره میکردند و با اوج گرفتن این جنبش خود را سوار بر موج این جنبش یک جنبش سبزی معرفی‌ میکردند حال در نبود کروبی و موسوی مثل کفتار به جان این جنبش افتادن، این عده در آخرین مورد سعی‌ کردند با به سخره گرفتن اضافه وزن کروبی سعی‌ در تیشه به ریشه زدن به جنبش مردمی کنند و خود را دلسوزه واقعی‌ مردم معرفی‌ کنند! حال آن که ما هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم شجاعت و ایستادگی این افراد که از بالاترین پست‌ها و مقام ها چشم پوشیده و در خانه‌ای خود حبس شده‌اند فقط به جرمِ حمایت و ایستادگی در کنار مردم!

این مسئله چاقی به حدی تمسخر آمیز هست که چنین برداشتی رو می‌شه داشت که این عده فکر می‌کنن کروبی قبل از حبس خانگی توان خرید خورد و خوراک رو نداشته و هم اکنون مهمان وزارت اطلاعات به خوبی‌ غذا میخوره ، و حتی به مغز کوچک این افراد خطور هم نمی‌کنه که بی‌ تحرکی و حبس در خانه ممکن هست باعث چاقی افراد شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها