کد خبر: ۵۹۱۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
فروش قاچاق فيلم هاي سينمايي روي پرده كه چند سالي است كماكان ادامه دارد هرچند با ورود دستگاه هاي انتظامي و قضايي كاهش محسوسي داشت اما به نظر مي رسد اكنون ورود و توزيع گسترده يك فيلم به سوپرماركتي ها و فروش آزادانه آن در فروشگاه ها اتفاقي نيست.

به گزارش آويني فيلم، به عنوان مثال "زندگي خصوصي" كه فيلم سفارشي جريان انحرافي به حساب مي آيد و بهترين زمان اكران يعني عيد را به خود اختصاص داد وقتي با واكنش انصار حزب الله مواجه و از سطح سينماها جمع آوري شد حالا به صورت غيرقانوني به فروش مي رسد.

خبرنگار آويني فيلم با اين تصور كه شايد سي دي هايي كه به فروش مي رسد ضبط از روي پرده باشد با ضمن خريد يك نسخه از آن متوجه مي شود كه نه تنها اينگونه نيست بلكه كيفيت عالي و نسخه اصلي فيلم حتي در اينترنت با قابليت دانلود رايگان هم وجود دارد!

هر چند اين اولين بار نيست كه چنين اتفاقي رخ مي دهد اما اينكه چقدر اين توزيع گسترده قاچاق امثال"زندگي خصوصي" با جمع آوري آن از روي پرده مرتبط مي باشد و اينكه چرا هيچ كدام از عوامل فيلم نسبت به اين توزيع واكنش نشان نمي دهند جاي سوال و همين طور پيگيري دارد كه اگر پيگيري نشود اين تبديل به رويه شده و به عنوان مثال شايد بينيم كه "گشت ارشاد" و هر فيلم توقيفي ديگري سر از سوپر ماركتي ها در آورند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
خيلي خوبه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها