کد خبر: ۵۹۱۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

این بازیکن محسن خلیلی است که در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به عنوان جانشین غلامرضا عنایتی، بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم که با جدایی رسمی از این تیم رسما به تیم فوتبال مس کرمان پیوسته است، با پیراهن شماره 10 صبا بازی خواهد کرد.

مهاجم جدید تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با پایان قرارداد یک ساله اش با تیم فوتبال مس کرمان در پایان لیگ یازدهم تصمیم جدایی از نماینده کرمان را گرفت و برای بازی در لیگ دوازدهم به تیم فوتبال صبای قم اضافه شد.

محسن خلیلی که از همراهی مس کرمان در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خاطره خوبی دارد و توانست در بازی‌های لیگ یازدهم برای این تیم گل‌های مهمی به ثمر رسانده و بازی قابل قبولی ارائه بدهد یکی از بازیکنانی است زمینه ‌ساز پیروزی‌های ارزشمندی برای مس کرمان در چندین مسابقه حساس شد و با پایان این رقابت ها یکی از ارکان بقای مس کرمان در لیگ برتر نام گرفت.

خلیلی جانشین عنایتی بهترین گلزن لیگ یازدهم در صبای قم

مهاجم سابق تیم‌های سایپا کرج، پیروزی تهران و مس کرمان که در سایپا با علی دایی کار کرده است و در پرسپولیس با مربیگری افشین قطبی در لیگ برتر به میدان رفت، در لیگ یازدهم با مربی با تجربه‌ای همچون ابراهیم قاسم‌پور کار کرد و اکنون برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید در تیم فوتبال صبای قم باید با یحیی گل‌محمدی برای صبا به میدان برود.

مهاجم جدید تیم فوتبال صبای قم در فصل قبل رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، در بازی‌های بسیار مهمی با پیراهن تیم فوتبال مس کرمان دروازه رقبای لیگ برتری را باز کرد که ارزشمندترین گل وی در ورزشگاه آزادی وارد دروازه پرسپولیس تهران شد.

خلیلی علاوه بر اینکه جانشین بهترین گلزن تیم صبای قم خواهد بود، بدون شک می‌تواند با گل‌های خود یکی از ارکان موفقیت صبا در دوازدهمین مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشد، در حالی که خلیلی امسال می‌تواند با صبای قم در جام حذفی و لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا نیز به میدان برود.

خلیلی در حالی بعد از یک فصل، مس کرمان را به مقصد تیم فوتبال صبای قم ترک کرد تا با پیراهن راه راه سفید و مشکی این تیم در لیگ دوازدهم به میدان برود که در لیگ یازدهم بیشتر بازی های مس کرمان در نیم فصل نخست لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد و الا می توانست یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها