کد خبر: ۵۸۸۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۲۴ مهر ۱۳۸۹
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
* شنیده شده هاشمی رفسنجانی در دیدار یکی از چهره های سیاسی گفته است : علیرغم آنکه نظر من بر صحت وقف دانشگاه آزاد بود اما با اطمینان خاطر، نظر و فتوای رهبری نظام را با کمال افتخار می پذیرم.

*شنیده ایم یک فروشنده لاستیک خودرو و همچنین یک طلا فروش، صاحبان اصلی دو سایت خبری مطرح کشور هستند. مواضع این دو سایت در برهم زدن وحدت و انسجام ملی قابل تامل بوده است.

*یکی از مسوولان ارشد فرهنگی کشور که در جمع حدود 600 نفر از روحانیون شرکت کرده بود برای آنها مجموعه سی دی های سریال قهوه تلخ را به عنوان بسته فرهنگی با خود برده است که واکنش ها و اعتراض هایی را به همراه داشته است.

* شنیده ایم که در یکی از دانشگاه های کرج علی رغم تذکرات دستگاههای مربوطه کتاب حقوق کودک شیرین عبادی همچنان تدریس می شود.

*یکی از اعضای مجمع روحانیون به خبرنگار مشرق گفته است: اکثریت اعضای مجمع در طرح هدفمند کردن یارانه ها ثبت نام و شماره حساب خود را نیز اعلام کرده اند.

*شنیده ایم یکی از نمایندگان مجلس هشتم در واردات دام زنده به کشور فعال و دارای تجربیات و اندوخته های ذیقیمتی است.

*از مجموع 5300 عضو خانه سینما تنها 250 نفر از بیانیه خانه سینما دفاع کرده اند که در این میان تعدادی از امضاء کنندگان بیانیه ، امضای خود را در روز های اخیر پس گرفته و اعلام کرده اند ما می خواهیم زندگی کنیم نه آنکه ابزار بازی و سوء استفاده دیگران شویم.

*شنیده شده جریانات تجدید نظرطلب پروژه ای به نام" پروژه کافی شاپ" را کلید زده اند تا بتوانند پاتوق هایی را برای جمع کردن اعضای خود تدارک ببینند.

*شنیده ایم بیش از یکصد مسوول از دولت و مجلس امسال برای چندمین بار عازم سفر حج تمتع هستند.

* گفته می شود یکی از برج سازان کشور مسوولیت انتشار یک روزنامه جدید را برعهده گرفته است. وی از تیم روزنامه های توقیف شده برای انتشار روزنامه اش استفاده می کند.

*شنیده ایم یکی از وزیرانی که اخیرا در معرض استیضاح قرار داشت با 37 نماینده مجلس بصورت گروهی و فردی جلساتی را برگزار کرده تا بتواند با تامین خواسته های نمایندگان، استیضاح را منتفی کند که در این راه نیز موفق شد.

*شنیده شده در هفته ای که گذشت بیش از 10 شهردار مناطق تهران به همراه خانواده هایشان و همچنین تعدادی از معاونین و مسئولان شهرداری تهران به منظور بازدید و تفریح به کشور مالزی اعزام شده اند.

* شنیده ایم مظفریان، تهرانیان و ضرابی سه بهایی مقیم آمریکا بیشترین نقش را در اعتصاب های طلا فروشان در هفته های گذشته داشته اند.

*مسؤول‌ یک مجموعه انشعابی از جامعه وعاظ تهران ، اخیرا در محفلی گفته است :" برای رسیدن به اهداف‌مان باید سازمان ملی جوانان را از آن خود کنیم." گفته می‌شود این فرد برای نفوذ در دولت تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها