کد خبر: ۵۸۷۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
مهرداد اولادی همچنان از اینکه در فهرست فروش پرسپولیس قرار گرفته ناراحت است و این موضوع برایش باورکردنی نیست.

خبرآنلاین، اولادی گفت: «‌دنیزلی به من اعتقاد دارد و خودم تعجب کردم که این اتفاقات رخ داد. من دنبال بهانه نیستم ولی امسال مصدوم شدم و به همین دلیل بازی نکردم. وقتی دنیزلی هدایت تیم را برعهده گرفت، در بازی‌هایی که به میدان رفتم، حتی یک بار هم تعویض نشدم و او یک بار هم از من ایراد نگرفت.»

اولادی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی لیست اعلام شده طبق نظر دنیزلی نبوده است می‌گوید:« نمی‌دانم چه بگویم ولی قرار گرفتن در فهرست فروش برای من تعجب آور است. من پارسال به خاطر مصدومیت نتوانستم خودم را نشان دهم ولی با این حال از زحماتی که دنیزلی برایم کشید تشکر می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم. باز هم می‌گویم که دنیزلی به من اعتقاد دارد و در این مورد شکی ندارم.»

اولادی در پاسخ به این سوال که آیا با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کردی می‌گوید:« هنوز از باشگاه هیچ کس با من تماس نگرفته که بگوید تو را نمی‌خواهیم. من یک سال دیگر قرارداد دارم و اگر مرا نمی‌خواهند باید تسویه حساب کنند و رضایت‌نامه‌ام را بدهند. اول باید وضعیتم در پرسپولیس مشخص شود تا بتوانم برای فصل آینده تصمیم بگیرم و تیمی را انتخاب کنم که باعث پیشرفتم شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها