کد خبر: ۵۸۵۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۵۵     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
ظاهرا تفكري در باشگاه است كه عقيده دارد من و بعضي از بچه ها مثل محسن بنگر و جلال حسيني باند درست كرده ايم و نبايد بمانيم
سايت گل – يكي از عجيب ‌ترين اخبار امروز خداحافظي قطعي مهدي كريميان بازي كم حاشيه و بوشهري سپاهان از تيم قهرمان ايران  بود كه بسيار تعجب برانگيز به نظر مي آيد كريميان كه به جز سال گذشته يكي از مهمترين مهره هاي سپاهان بوده است در حالي از سپاهان جدا خواهد شد كه به گفته خودش علاقه زيادي به ماندن داشت. براي او سپاهان بالاتر از يك مفهوم ساده باشگاهي كه تيمي بود كه كريميان دوست داشت فوتبالش را در آنجا تمام كند. اين اتفاق اما نخواهد افتاد و حالا مهدي كريميان آينده فوتبال خود را در يك تيم جديد پي خواهد گرفت. گفت و گوي ما با او با يك تماس ساده آغاز شد و اين كريميان بود كه بيشتر صحبت كرد.
آقاي كريميان از سپاهان جدا شدي؟
اگر خبرش اعلام شده بله.
خيلي عجيب است، علت خاصي داشت كه اين اتفاق افتاد؟
والا من خودم هم نمي دانم اما اصل ماجرا اين بود كه دوست نداشتن ما باشيم. من امسال فصل خوبي را در سپاهان پشت سر گذاشتم و مي خواستم به اين دوران خوب ادامه بدهم. وقتي اولين بار براي قرارداد حرف زديم باشگاه به من گفت رقم ات را اعلام كن من هم اين كار را كردم آنها با من تماس گرفتند و گفتند رقم ات نجومي است من از آن رقم كم كرد و دوباره به باشگاه اعلام كرد. آنها دوباره تماس گرفتند و گفتند هيات مديره با اين رقم موافق نيست من هم در جواب گفتم اشكالي ندارد من اصلا قرارداد سفيد مي بنددم اما آنها اصرار داشتند كه من رقمي را اعلام كنم. من گفتم رقم نمي خواهم هر رقمي كه خودتان دوست داريد بنوسيد اما آنها اصرار داشتند كه من مبلغي را اعلام كنم و در نهايت هم من اين كار را نكردم. بعد شنيدم كه گفتند مربي از نظر فني به تو اعتقاد ندارد و تو را نمي خواهد و اين حرف هم براي من خيلي عجيب بود چون من با همين كادرفني 40 بازي در فصل پيش انجام دادم و هميشه هم خوب كار كردم. به من گفتند كه باشگاه قصد دارد بازيكنان بهتري را بياورد بازيكناني مثل مازيار زارع يا آندو تيموريان كه من گفتم خدا را شكر من بازيكن تيم قهرمان هستم و جايي در اين تيم ندارم ولي بازيكني كه در فهرست مازاد يك تيم ديگر است را مي خواهند.
واقعا همه داستان هميني است كه مي گويي؟
به خدا هيچ چيزي غير از اين نيست. من تا آخرين لحظه هم مي خواستم بمانم اما ظاهرا تفكري در باشگاه است كه عقيده دارد من و بعضي از بچه ها مثل محسن بنگر و جلال حسيني باند درست كرده ايم و نبايد بمانيم. من حتي ديشب با آقاي رحيمي صحبت كردم و آخرين حرف ها را با هم زديم. به ايشان گفتم مردم مدام ازمن سوال مي كنند كه چرا دارم از سپاهان مي روم و پيش خودشان فكر مي كنند پول زيادي از سپاهان مي خواهم. به آقاي رحيمي گفتم لطفا اعلام كنيد كه مربي مرا نمي خواهد و مشكل اش با من فني است تا مردم فكر ديگري راجع به من نكنند چون در اين روزها ده ها نفر را تلفن من تماس گرفته اند و گله كردند كه چرا داري مي روي. من هم به همه گفته ام من واقعا دوست دارم اينجا بمانم اما به زور نمي توانم اين كار را بكنم.
آقاي رحيمي چه جواب داد؟
ايشان هم ميل اش به رفتن من بود. گفت كه مي خواهند در پست من بازيكنان بهتري بگيرند.
با اين وصف آينده تو در سپاهان به پايان رسيد.
بله ديگر. خوشحالم كه سال هاي خوبي در سپاهان داشتم و ممنونم كه مردم اصفهان هم هميشه من را حمايت كردند. من امسال سال خوبي را پشت سر گذاشتم و مثل پارسال گل قهرماني را دربازی  شاهين بوشهر زدم .خداراشکر.

به تهران مي آيي؟
خدا را شكر پيشنهادهاي مختلفي دارم اما بايد بهترين تصميم را بگيرم. در اين چند سالي كه فوتبال بازي مي كنم كمتر حرف زدم و بيشتر حواسم به بازي بوده نمي دانم شايد اگر بيايم تهران اين رويه را عوض كنم. شايد هم نتوانم خودم را تغيير بدهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها