کد خبر: ۵۸۴۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
در شرایطی که برخی از منتقدان عملکرد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، برای به تأخیر افتادن برگزاری مجمع تلاش دارند، قرار است شنبه هفته آینده این مجمع برگزار شود.

فارس، با به پایان رسیدن دوران ریاست علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در هیئت فوتبال استان اصفهان پس از فراخوانی از داوطلبان کاندیداتوری هیئت فوتبال استان اصفهان ثبت نام شد.

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاریخ 20 خردادماه سال جاری برای برگزاری مجمع پیشنهاد شده که با موافقت فدراسیون فوتبال همراه بوده است.

با این وجود جمعی از منتقدان عملکرد ابرقویی‌نژاد در تلاش هستند با رایزنی‌های صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، برگزاری این مجمع را به تأخیر بیندازند.

این عده در تلاش هستند با جلب نظر مدیرکل ورزش استان با به تأخیر افتادن رای مجمع، فرجه دیگری برای ثبت‌نام از کاندیداها بگیرند تا افراد جدیدتری وارد گود انتخابات شوند.

این عده معتقدند ابرقویی‌‌نژاد ترکیب مجمع را به‌گونه‌ای چیده که برای سومین دوره متوالی رأی کسب کند و انتخاب جمشید محمدی به عنوان نماینده داوران در صورتی که احمد صالحی داور لیگ برتری استان اصفهان است، در این راستا انجام شده است.

درحال حاضر با درخواست به تأخیر افتادن مجمع موافقت نشده و کماکان رایزنی‌ها دراین زمینه وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها