کد خبر: ۵۸۳۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
در نظرسنجی سایت فدراسیون ازبکستان، تیم ملی ایران به عنوان بخت سوم صعود به جام جهانی معرفی شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت رسمی فدراسیون ازبکستان در آستانه دیدار تیم ملی این کشور مقابل ایران که یکشنبه آینده به میزبانی ازبک‌ها از هفته اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا برگزار می‌شود، اقدام به یک نظرسنجی کرد تا مخاطبان این سایت بخت‌های صعود از گروه اول مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا را مشخص کنند؛ یعنی جایی که تیم‌های ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی، قطر و لبنان برای مشخص شدن دو تیم صعود کننده به برزیل به صورت مستقیم طی 8 هفته به مصاف هم خواهند رفت.

نکته قابل توجه اینکه در این نظرسنجی، ازبکستان با 52 درصد به عنوان بخت اول صعود به جام جهانی 2014 معرفی شده است. پس از ازبک‌ها، کره‌جنوبی با 32 درصد به عنوان بخت دوم صعود مشخص شده و مخاطبان این سایت عقیده دارند تیم ملی کشورمان به دیدار پلی‌آف راه خواهد یافت.

 

دراین نظرسنجی ایران با 13 درصد آرا در رده سوم قرار دارد و به ترتیب لبنان و قطر با 2 و یک درصد در رده‌های بعدی قرار دارد.


ازبک‌ها که برای دیدار مقابل ایران از وجود 6 بازیکن اصلی خود محروم هستند و به نظر می‌رسد در زمین مسابقه خیلی حرفی برای مقابله تیم ملی کشورمان نخواهند داشت، پس از اینکه در اقدامی عجیب، اسامی ملی‌پوشان فوتبال ایران که برای اخذ روادید این کشور از سوی فدراسیون ایران به فدراسیون ازبکستان معرفی شده بود را روی خروجی سایت این فدراسیون قرار دادند، با این نظرسنجی‌ها قصد دارند از حالا جنگ روانی را علیه شاگردان کارلوس کی‌روش آغاز کرده و به نظر می‌رسد جوسازی آنها تا آغاز دیدار دو تیم تمامی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
بگذار یه چند وقتی هم اینا خوش باشن . طوری نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها