کد خبر: ۵۸۲۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
«من قلباً از بعضى از پديده‏هايى كه در كشور هست، رنج مى‏برم. من نمى‏خواهم آنچه را كه برايم رنج‏آور است، با افكار عمومى مطرح كنم؛ اما اين نكته كه آن روز گفتم داستان غم‏انگيزى است. حقيقتاً همين‏طور است.

بنده دو سال قبل از اين در يكى از خطبه‏هاى نمازجمعه گفتم كه دستگاه‌هاى استكبارى دنيا - و در رأس همه امريكا - از تبليغات براى ساقط كردن و ايجاد اغتشاش در كشورها استفاده مى‏كنند. بعد به آن مراكز تبليغاتى خطاب كردم و گفتم: ولى بدانيد اين توطئه كه شما بخواهيد به‏وسيله راديوهايتان در ايران اسلامى، همان برنامه‏هايى را كه در اروپاى شرقى و در بعضى از كشورهاى ديگر به‏وجود آورديد، به‏وجود بياوريد، اين نشدنى است؛ اين خيال خامى است. متأسّفانه امروز مى‏بينم همان دشمنى كه به‏وسيله تبليغات خود، همّتش اين بود كه افكار عمومى يك كشور را به سمتى متوجّه كند، به‏جاى راديوها آمده در داخل كشور ما پايگاه زده است! بعضى از اين مطبوعاتى كه امروز هستند، پايگاه‌هاى دشمنند؛ همان كارى را مى‏كنند كه راديو و تلويزيونهاى بى.بى.سى و امريكا و رژيم صهيونيستى مى‏خواهند بكنند.

من نه با آزادى مطبوعات مخالفم، نه با تنوّع مطبوعات. اگر به‏ جاى بيست عنوان روزنامه، دويست عنوان روزنامه در اين كشور در بيايد، بنده خوشحالتر هم خواهم بود و از اين‏كه روزنامه‏هاى كشور زياد شوند، هيچ احساس بدى ندارم. اگر مطبوعات، آن‏طورى كه در قانون اساسى هست، مايه روشنگرى باشند؛ مصالح كشور را رعايت كنند، به نفع مردم قلم بزنند، به نفع دين قلم بزنند، هرچه بيشتر باشند، بهتر است. اما امروز مطبوعاتى پيدا مى‏شوند كه همه همّتشان، تشويش افكار عمومى و ايجاد اختلاف و بدبينى در مردم و خوانندگانشان نسبت نظام است! ده عنوان، پانزده عنوان‏روزنامه، گويا از يك مركز هدايت مى‏شوند؛ با تيترهاى شبيه به هم در قضاياى مختلف. قضاياى كوچك را بزرگ مى‏كنند و تيترهايى مى‏زنند كه هركس اين تيترها را مى‏بيند، خيال مى‏كند كه همه چيز در كشور از دست رفته است! اينها اميد را در جوانان مى‏ميرانند.....»

به گزارش ندای انقلاب متنی که خواندید گوشه ای از سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در اول اردیبهشت ۱۳۷۹ بود. سخنانی که ۱۲ سال از آن می گذرد ولی همچنان بوی تازگی می دهد و برای شرایط امروز ما نیز قابل درک است.

این روزها روزنامه های اصلاح طلب با هدایت روزنامه شرق در مسیری حرکت می کنند که کاملا همان مسیر ناتوی فرهنگی غرب است. روزنامه شرق که پس ازفتنه ۸۸ با دستگیری سردبیر تندرو خود مدتی را در محاق سپری کرد و با سپس با افت شدید تیراژ روبرو شده بود این روزها با تصور اینکه شرایط دوران فتنه سپری شده همان رویه غلط قبلی را با شدت بیشتری در حال ادامه دادن است.
این روزها روزنامه هایی همانند روزنامه شرق درحال تبدیل شدن به ابزار رسانه ای دشمن و از یک سو وسیله ای برای شناساندن روشنفکران مرعوب و وابسته به غرب شده اند و از سوی دیگر با موضع گیریهای سیاسی و بین المللی (نظیر بحث سوریه)کاملا همسو با غرب بعنوان رسانه ای نفوذی در دل رسانه ها ی جمهوری اسلامی ترویج دهنده افکار مرعوبانه خود با نیت زیر سوال بردن نهادهای حکومتی در داخل کشور هستند.برای مثال در موضوع سوریه و یا سایر بحثهای مرتبط با خاورمیانه و بیداری اسلامی این روزنامه رسما بر خلاف موضع رسمی جمهوری اسلامی حرکت می کند! و خطی را دنبال می کند که امروز برخی سیاستمداران مرعوب داخلی بعنوان تحلیل از شرایط به آن می پردازند و مثلا به علت ترس ذاتی خود در مقابل آمریکا به دنبال مذاکره باخت برای ایران و برد برای آمریکا هستند!
در حوزه فرهنگی انتشار اشعار شخصی مانند جواد مجابی ، سیمین بهبهانی و دیگر اعضای کانون منحله نویسندگان و...که نقش مهمی در اغتشاشات پس از انتخابات داشتند، مشی این روزنامه را نشان می دهد.
البته حتی از لحاظ علمی هم این افراد وزنه ای محسوب نمی شوند، اما تبلیغ آن ها بیشتر برای تحت تاثیر قراردادن بخش های دانشجویی و فرهنگی است. اگر وضع همین گونه ادامه پیدا کند باید در ادامه شاهد درج مطالب فرقه های ضاله و منحرف در چنین روزنامه هایی باشیم، کما اینکه در گذشته چنین مطالبی به بهانه های مختلف در چنین روزنامه هایی منتشر شده است. روزنامه شرق چند سال پیش نیز این به دلیل انتشار مصاحبه ای با ساقی قهرمان از عناصر مخالف نظام جمهوری اسلامی که به فساد اخلاقی از نوع همجنس بازی! نیز مشهور است، از سوی مدعی العموم توقیف شده است. این روزنامه چندی پیش نیز در ادامه عملکرد ضدامنیتی خود گفت وگویی با فردی به نام مهرداد عمادی که عنوان جعلی مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا را به کار می برد انجام داد بود ، وی از اصلی ترین مخالفان نظام جمهوری اسلامی است که در مصاحبه های خود با رسانه های بیگانه به شدت از ادامه و تشدید تحریم ایران در عرصه بین المللی دفاع می کند.
با تکیه بر این شواهد و انتشار مطالب و مواضع اینچنینی می توان به صراحت گفت که این روزنامه سابقا نفتی!که مدعی پراقبال ترین! جریده اصلاح طلب نیز هست به دنبال پیاده کردن اهداف جنگ نرم دشمن در داخل کشوراست.همین جریان در دوران اصلاحات راه نفی حاکمیت دینی وانکار ولایت فقیه را پی گرفت‌ و در سال ۸۸ و ۸۷ زمینه‌ساز فتنه شد و امروز ماجرایی دیگر را ترسیم می‌کند تا شاید فتنه‌ای نو را بوجود بیاورد. در پایان ذکر این نکته ضروری است که همه باید در برابر این جریان نفوذی دشمن که سالهاست در مطبوعات ما فعال است هوشیار باشیم و خیال نکنیم که دشمن نفوذی های شناخته و ناشناخته شده خود را جمع کرده است هرچند که نوع عملیات رسانه ای دشمن در زمین جمهوری اسلامی تفاوت کرده و لیکن باید بدانیم که دشمن ما بیدار است، دست های اژدهای نفوذ سالهاست هویداست هرچند یک به یک تا کنون قطع شده اند ولی همچنان باید قطع شوند تا نظام اسلامی از آسیب در امان باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ف ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
هميشه اين سرزمين مقدس از مزدوران بي شرف رنج برده واين بخت برگشته هاي مزدورند كه در بعضي مواقع باعث مي شوند كه دشمن شيطاني ايران اسلامي اميدوار شود
اما اين خود فروخته ها بدانند راه به جايي نمي برندمامردم ايران اسلامي هوشياريم اما مسئولين هم نبايد به اين مزدوران اجازه فعاليت دهند جانم فداي رهبر
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۵۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
شما دنبال تک صدایی هستید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها