کد خبر: ۵۸۱۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
پيروزي 4 بر يك اسپانيا برابر كره جنوبي با ركوردشكني "ايكر كاسياس" همراه بود.

به گزارش ايسنا، دروازه‌بان قهرمان يورو 2008 و جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به دنبال پيروزي ماتادورها در ديدار دوستانه چهارشنبه شب برابر كره جنوبي توانست ركورددار بيشترين پيروزي‌هاي ملي لقب گيرد. كاسياس با 130 بازي ملي، 95 بار با پيروزي زمين مسابقه را ترك كرده و به اين ترتيب بيشترين برد ملي را در ميان بازيكنان فوتبال جهان به نام خود به ثبت رساند.

كاسياس به اين ترتيب ركورد "ليليان تورام" و همچنين "احمد حسن" بازيكنان تيم‌هاي ملي فوتبال فرانسه و مصر را شكست. وي كه در حال حاضر 31 سال سن دارد و همراه با تيم ملي اسپانيا خود را براي حضور در يورو 2012 و دفاع از عنوان قهرماني آماده مي‌كند، در نيمه دوم مسابقه برابر كره جنوبي وارد ميدان شد و از دقيقه 81 جاي "جوزپه رينا" را در زمين مسابقه گرفت. تك گل كره جنوبي در نيمه نخست مسابقه زماني به ثمر رسيد كه دروازه‌بان اسپانيايي ليورپول درون دروازه قرار داشت.

كاسياس كه در 74 مسابقه گلي را دريافت نكرده، پس از "محمد الدعايه"، دروازه‌بان سال‌هاي پيشين تيم ملي عربستان (178)، "توماس راولي"، سنگربان تيم ملي سوئد در دهه 80 و 90 (143) و همچنين "لي وون جائه"، دروازه‌بان پيشين كره جنوبي (132) بيشتري بازي ملي را در ميان دروازه‌بانان جهان انجام داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها