کد خبر: ۵۸۰۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
در ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) چه خبر است؟
همه ساله با نزدیک شدن به سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) شروع به فعالیت می نماید. در حالی که برخی از زمزمه ها حکایت از تمهیدات برخی از اشخاص برای حضور سید محمد خاتمی در مراسم 14 خرداد دارد با خبر شدیم که روز گذشته یکی از نوادگان امام خمینی(ره) به مشایعت و استقبال از محمد خاتمی در بازدید از نمایشگاه عکس امام خمینی(ره) که در برج میلاد دایر می باشد پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598، همه ساله با نزدیک شدن به سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) که در بیت امام(ره) مستقر می باشد شروع به فعالیت می نماید. فعالیتی که عمر آن از سه هفته قبل از سالروز ارتحال امام(ره) شروع شده و فردای 14 خرداد پایان می پذیرد.

دبیر این ستاد که در اولین نشست خبری خود همگان را به وحدت دعوت نموده بود، در 8 خرداد ماه با اعلام عدم امکان تشیع پیکر 96 شهید دفاع مقدس در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تعجب تمامی رهروان رهبر کبیر انقلاب را بار دیگر برانگیخت.

خبری که در روز گذشته با اعلام محمد علی انصاری تغییر پیدا کرد و مراسم تشیع پیکر مطهر 96 شهید دفع مقدس را به شنبه 13 خرداد موکول نمود.

اما این پایان حاشیه های ستاد بزرگداشت اما راحل نبود و در حالی که برخی از زمزمه ها حکایت از تمهیدات برخی از اشخاص برای حضور سید محمد خاتمی در مراسم 14 خرداد دارد با خبر شدیم که روز گذشته یکی از نوادگان امام خمینی(ره) به مشایعت و استقبال از محمد خاتمی در بازدید از نمایشگاه عکس امام خمینی(ره) که در برج میلاد دایر می باشد پرداخته است.

همچنین اخبار رسیده به این پایگاه حکایت از حضور و رفت و آمد مردودین فتنه سال 88 در برخی از جلسات و در محل این ستاد را دارد.

لازم به ذکر است که گفته محمد علی انصاری مبنی بر پرهیز از هر حرکتی و جریانی و شعاری که موجب شائبه تفرقه در این مراسم شود بسیار به جا و صحیح بوده اما بنا بر گفته رهبر کبیر انقلاب وحدت و همدلی همگان باید بر محور ولایت باشد نه برگشتن بی هزینه خواص مردود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها