کد خبر: ۵۷۵۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
جانشين فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: مسئولان نمايشگاه‌ها اگر نتوانند مسائل مربوط به عفاف و حجاب را در نمايشگاه‌هايشان رعايت كنند، پليس اجازه برپايي نمايشگاه را نخواهد داد.
ايسنا، در تشريح خبر فوق افزود: مسئولان و سازما‌ن‌هايي كه اقدام به برپايي نمايشگاه مي‌كنند بايد مسائل مربوط به عفاف و حجاب را در نمايشگاه‌هايشان رعايت كنند.

وي افزود: در صورت عدم رعايت عفاف و حجاب و تعهدات مسئولان نمايشگاه در اين رابطه، پليس از برپايي نمايشگاه جلوگيري خواهد كرد.

جانشين فرمانده ناجا، در مورد چرايي پلمپ 80 غرفه نمايشگاه مواد غذايي در تهران بزرگ نيز اظهاركرد: متصديان غرفه‌هاي ياد شده از حجاب مناسبي برخوردار نبودند.

به گفته رادان، سازمان‌هايي كه اقدام به برپايي نمايشگاه مي‌كنند، متعهد هستند تا تمامي مسائل مربوط به عفاف و حجاب را رعايت كنند.

وي با بيان اينكه طرح امنيت اخلاقي بزودي در تمامي نقاط كشور اجرايي مي‌شود، گفت: پليس در اين طرح با هرگونه مظاهر بدحجابي و يا بدپوششي برخورد خواهد كرد.

جانشين فرمانده ناجا در پايان از همكاري مردم در اجراي موثر طرح امنيت اخلاقي تشكر كرد.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم عصر دوشنبه در حاشيه همايش سراسري روساي پليس آگاهي فرماندهي استان‌هاي كشور درباره پلمپ 80 غرفه نمايشگاه غذا گفت: اين گونه نمي‌شود كه غرفه‌داران اصول ابتدايي را رعايت نكنند.

وي با بيان اينكه هنگامي كه ديپلمات‌هاي خارجي وارد كشور مي‌شوند، پوشش را رعايت مي‌كنند، اما فروشنده داخلي نمي‌تواند آن را رعايت كند، گفت:‌ پيش از اين نيز مسئولان انتظامي تهران بزرگ نسبت به پوشش غرفه‌داران اين نمايشگاه تذكرات لازم را داده بودند، اما گويا تا برخوردي صورت نگيرد، تذكر جدي گرفته نمي‌شود كه اين اقدام انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها