کد خبر: ۵۷۳۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
سرپرست باشگاه پيكان گفت كه عبدالله ويسي هنوز ليست بازيكنان مازاد را به او نداده است.

محمد جمشيدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره تيم فوتبال پيكان اظهار كرد: در حال حاضر ويسي بازيكنان مورد نظر خودش را بررسي مي‌كند و تاكنون 13 بازيكن هم جذب كرده‌ايم.

وي درباره اينكه آيا به دنبال جذب بازيكنان ليگ برتري هم هستند يا خير گفت: قصد داريم تلفيقي از بازيكنان جوان و پخته را در كنار هم داشته باشيم چرا كه تنها بازيكنان جوان نمي‌توانند جاي افراد باسابقه را بگيرند. چند بازيكن باتجربه خودمان مانند طهماسبي كه سال‌ها براي ما بازي كرده و كاپيتان تيم است را نگه مي‌داريم.

جمشيدي ادامه داد: اعتقادم اين است كه ويسي امتحان خود را پس داده و به او گفتيم كه هر كسي را مي‌پسندد معرفي كند. ويسي هنوز ليست مازادي به ما اعلام نكرده و قرار شد وقتي ليست بازيكنانش كامل شد به ما بدهد.

وي درباره ميزان مطابقت باشگاه پيكان با معيارهاي AFC اظهار كرد: هنوز نمي‌توانيم بگوييم كه باشگاهي به طور صددرصد با معيارهاي AFC مطابقت دارد اما باشگاه ما جايگاه خوبي دارد و گاهي بعضي از امكانات ما را باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس هم ندارند. بحث درآمدزايي نيز به تبليغات و برندي كه صداوسيما براي تيم‌ها ايجاد مي‌كند، برمي‌گردد و باشگاهي مانند پيكان از اين نظر جايگاهي ندارد. بنابراين جذب اسپانسر براي ما مشكل‌تر است.

جمشيدي ادامه داد: ما بدهي نداريم و بخشي از درآمدهايمان از تبليغات ايران خودرو تامين مي‌شود و همين را در تيم هزينه مي‌كنيم. پيكان جزو باشگاه‌هايي است كه مقابل زياده‌خواهي‌ها مي‌ايستد. به عنوان مثال واليباليست‌ها مبلغ بيشتري نسبت به گذشته درخواست كردند اما قبول نكرديم. ما براي خودمان سقفي را پيش‌بيني كرديم تا به سيستم حرفه‌اي باشگاه لطمه‌اي نخورد. اگر امروز بازيكني 700 ميليون درخواست كند و من قبول كنم و فصل بعد اين بازيكن را نخواهم اين بازيكن يا نمي‌تواند در تيم ديگري بازي كند يا اينكه بايد مبلغ بيشتري را از آن تيم دريافت كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها