کد خبر: ۵۷۳۲۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
در حالي كه همه از رابطه نه چندان خوب قلعه نويي با جباري آگاه هستند، آخرين خبرها حاكي از آن است كه جباري در ليست قلعه نويي حضور دارد. شنیده می شود كه جباري در ليست قلعه نويي حضور دارد ولي با يك سري شروط . 
امير به مدیران باشگاه استقلال گفته كه او بايد پايبند مقررات او باشد و اگر بخواهد باز هم حاشيه درست كند، جايي در تيم او نخواهد داشت. البته اين نكته را هم بايد اضافه كرد كه خود جباري هم پيشنهاد چشمگيري ندارد و حتي آن تيم قطري كه به او پيشنهاد داده بود، بعد از اينكه متوجه مصدوميت او شده اند، از تصميم خود منصرف شدند.البته گویا جباري در يك جايي از اينكه تعطيلي تمرين را به رهبري او خطاب مي كنند، به شدت ناراحت است.
 شماره ۸ استقلال مدعي شده كه او به خاطر مصلحت بازيكنان اين كار را كرده و حالا او به تنهايي ياغي ناميده شده و نمي دانسته كه بايد به اصطلاح ركب بخورد. او به دوستان خود گفته از اينكه از چشم هواداران استقلال افتاده به شدت ناراحت است و دوست دارد اين ذهنيت را نسبت به خود از بين ببرد و اينكه چه بهتر رابطه خود را با امير بهتر كند. البته باشگاه استقلال به ژنرال گفته كه اگر جباري را نمي خواد مشكلي ندارند. چرا كه او به اندازه كافي نظم باشگاه را بهم ريخته ولي امير در آخرين صحبت ها به آنها گفته كه اين موضوع را رسانه اي نكنند و احتمال اينكه او در استقلال بماند زياد است. گفته مي شود كه حسيني هم در ليست امير قلعه نويي جاي دارد و خود سيد جلال هم بين پرسپوليس و امير دو دل شده است. گويا بعد از اينكه حسيني و بنگر با پايان بازي سپاهان و پرسپوليس اعلام كردند كه دوست دارند به پرسپوليس بروند، بعضي اطرافيان قلعه نويي به حسيني گفتند كه كار امير با استقلال تمام شده و او در ليست او حضور دارد. حسيني رابطه خوبي با ژنرال دارد و باز هم تمايل دارد با او كار كند. او اين موضوع را نمي دانست كه كار امير با استقلال تمام شده و به همين دليل بين رفتن به پرسپوليس و استقلال دو دل شده است. او حالا منتظر است تا تكليف امير با استقلال مشخص شود و اگر امير به استقلال برود احتمال اين وجود دارد كه حسيني هم براي فصل بعد پيراهن آبي را بپوشد.

نداي انقلاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها