کد خبر: ۵۷۳۱۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست ویژه عصر یکشنبه خود برای انتخاب مدیر عامل باشگاه به تصمیم قطعی نرسیدند اما گفته می‌شود یکی از اعضای این هیئت تا انتخاب قطعی مدیر عامل به عنوان سرپرست امور باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

مهر، نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بعدازظهر امروز یکشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور احمد رسولی نژاد، جواد زرینچه، ساور، فرزامی، یوسف نژاد و امیدوار رضایی آغاز شد و در ادامه پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته آبی‌پوشان نیز به این جمع اضافه شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست روز یکشنبه

در این نشست که در غیاب علی فتح الله زاده برگزار شد پرویز مظلومی گزارشی از عملکرد فصل گذشته خود را ارائه کرد و زودتر از اعضای هیئت مدیره محل وزارت ورزش را ترک کرد. مظلومی در گفتگویش با خبرنگاران اعلام کرد که تکلیف سرمربی روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

این در حالی است که خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که در نشست اعضای هیئت مدیره مقرر شده یکی از اعضای این هیئت تا زمان انتخاب نهایی مدیر عامل به عنوان سرپرست امور باشگاه را برعهده بگیرد.

ضمن اینکه برخی منابع نزدیک به باشگاه استقلال از قطعی شدن حضور امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان به عنوان جانشین پرویز مظلومی نام می برند. مظلومی پس از حضور در نشست هیئت مدیره اعلام کرد شانسش برای ادامه همکاری با استقلال پنجاه - پنجاه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها