کد خبر: ۵۷۳۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

سایت وزارت ورزش وجوانان احمد رسولی‌نژاد پس از جلسه هیئت مدیره گفت: در این نشست ابتدا پرویز مظلومی سرمربی استقلال گزارشی از عملکرد فنی خود و تیم استقلال در فصل گذشته فوتبال کشور و لیگ قهرمانان آسیا را ارائه و برنامه های خود برای فصل آینده را نیز برای هیئت مدیره تشریح کرد. سپس مشاور مالی باشگاه گزارشی از وضعیت مالی را برای هیئت مدیره ارائه کرد.

رسولی نژاد ادامه داد: از آنجا که مدیرعامل باشگاه به همراه وزیر محترم ورزش و جوانان در سفر خارج از کشور هستند قرار شد پس از بازگشت وی مجددا نشستی را با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره تشکیل دهیم که در آن نشست گزارشی از عملکرد آقای فتح الله زاده در مدت زمان مدیرعاملی استماع و سپس تصمیمات نهایی در خصوص تعیین مدیرعامل و سرمربی فصل آینده استقلال اتخاذ خواهد شد.

رسولی نژاد با بیان اینکه آینده خوب و روشنی در انتظار استقلال خواهد بود گفت: جلسه هیئت مدیره تا پایان هفته تشکیل می شود تا هر چه سریع‌تر تکلیف مدیر عاملی و کادر فنی باشگاه مشخص شود و از هواداران خوب استقلال می خواهم که هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

در نشست امروز که در دفتر رسولی نژاد تشکیل شد به غیر از علی فتح الله زاده تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها