کد خبر: ۵۷۲۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی فوتبال گفت: ما به اینجا آمده‌ایم تا بگوییم افتراقی نداریم.
سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد عباسی در جمع ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی در اردوی ترکیه گفت: در قبال تیم ملی احساس وظیفه می کنیم چون قرار است یک کار ملی را به انجام برسانیم. این در همه جای دنیا مرسوم است اما انصافا برای ما مهم تر است.

 عباسی که امروز به همراه حمید سجادی معاون وزیر، حسین پور سفیر ایران در ترکیه، حیدری سرکنسول ایران در استانبول، علی کفاشیان و مهدی محمدنبی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، رویانیان، فتح الله زاده و رحیمی مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به محل تمرین تیم ملی در کمپ بشیکتاش ترکیه آمده بود، افزود: مردم ما استقلال خواهی و روحیه بزرگ منشی یک ملت را در تیم ملی می بینند. شما وقتی در زمین می دوید آنها حس می کنند شما با جان خودتان برای سربلندی یک ملت درحال تلاش هستید. شما از وطن پرست ترین مردم کشور هستید.

وی گفت: آمده ایم به بزرگی شما افتخار کنیم. نه اینکه اینجا باشد، جای دیگری هم اگر شما بودید برای انجام وظیفه با این دوستان نزد شما برای اعلام حمایت می آمدیم. وظیفه من و آقای کفاشیان و بقیه دوستان این است که یک نظام وحدت آفرین را برای حمایت از تیم ملی ایجاد کنیم. به همین جهت می بینید که امروز با رئیس فدراسیون و سه مدیرعامل باشگاه ها که بسیاری از شما عضو آن هستید به اینجا آمدیم تا بگوییم که ما همه باهم هستیم و هیچ افتراقی نداریم. برای تیم ملی همه در کنار همدیگر هستیم.

عباسی ادامه داد: امیدوارم این فضا تقویت شود و کلیه لوازم موردنیاز برای تقویت این فضا اگر کمک وزارت ورزش لازم است بگویند تا ما عمل کنیم. در واقع برنامه ریزی آن را انجام دهند و من همین جا از دکتر سجادی می خواهم که همه تلاششان در جهت کمک و تعامل انجام بدهند که که این کار جلو برود. ما همچنین آمده ایم که سلام ملت را به شما تقدیم کنیم و کنار شما باشیم تا اگر لازم شد قدمی برداشته شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین سلام رئیس جمهوری را به اعضای تیم ملی ابلاغ کرد و افزود: در حاشیه دولت به آقای احمدی نژاد گفتم که عازم ترکیه و اردوی تیم ملی هستم و ایشان گفتند به شما سلام گرمی برسانم. امروز افتتاحیه مجلس شورای اسلامی بود و من قرار بود آنجا باشم اما ترجیح دادم به جمع شما بیایم و از این بابت خدا را شاکرم. هرکاری را که آقای کفاشیان برنامه ریزی کرده باشد، ما از آن حمایت می کنیم.

وی همچنین از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به خاطر نظم دهی خوبی که به تیم ملی داده تشکر و ابراز اطمینان کرد که ما می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

پیش از صحبت های عباسی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت که حضور جناب وزیر و بقیه در اینجا نشاندهنده حمایت دولت، مردم و همه از تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی است.

وی افزود: فکرمی کنم، تاکنون تیمی به این خوبی در اختیار نداشته ایم و خوشحالم که اکثر بازیکنان در اردو هستند و با توجه به شرایط خوبی که تیم ملی دارد، امید زیادی به صعود این تیم به جام جهانی دارم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور مدیران باشگاه ها در تمرین امروز تیم ملی در ترکیه نشان از انسجام ملی برای صعود تیم ملی به جام جهانی است و تمام باشگاه های ما برای موفقیت تیم ملی گام بر می دارند و باید از آنها به خاطر تلاش هایشان تشکر کنم.

وی خطاب به بازیکنان اظهار داشت: اطمینان دارم شما با تلاش خود تیم ملی کشورمان را راهی جام جهانی خواهید کرد.

کفاشیان همچنین از اعضای سفارت و سرکنسولگری ایران تشکر کرد و به امید نظری که از سوئد به تیم ملی ملحق شده خیرمقدم گفت و او را به وزیر معرفی کرد و نظری مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

در ادامه، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز ضمن تشکر از وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون، اظهار امیدواری کرد که باتوجه به حمایت رئیس جمهوری، وزارت ورزش نیز کمک های لازم را درجهت صعود پرقدرت تیم ملی به مسابقات جام جهانی 2014 انجام دهد. علی کریمی نیز در سخنان کوتاهی از حمایت های وزارت ورزش تشکر کرد و گفت که امیدوارم تیم ملی به جام جهانی راه یابد.

در پایان این مراسم عباسی دقایقی بطور خصوصی با کی‌روش صحبت کرد و ضمن حمایت از او و برنامه هایش، گفت که برخی اظهارنظرهای شما به دست من می رسد و امیدوارم پس از بازگشت به تهران در یک جلسه خصوصی کلیه مسایل را بررسی کنیم و برای آن راه حل بیابیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها