کد خبر: ۵۷۱۰۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
پلیس پایتخت طرح تشديد برخورد با بدحجابی و بدپوششی در تفرجگاههای کوهستانی تهران را از بعدازظهر جمعه و همزمان با تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.
ايسنا، ماموران پليس کوهستان از بعدازظهر جمعه در ادامه اجراي طرح‌های امنيت محله محور و امنيت اجتماعي و در جهت افزایش احساس امنیت در پایتخت، طرح تشديد برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها را با کمک گشت‌های انتظامی در تفرجگاههای کوهستانی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

پلیس کوهستان که از حدود یک سال قبل فعالیت رسمی خود را در تهران آغاز کرده است وظیفه تامین امنیت تفرجگاههای کوهستانی را برعهده دارد.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ چندی پیش گفته بود که بیش از 1800 بوستان در شهر تهران وجود دارد که نیروهای پلیس کوهستان در بسیاری از آنها مستقر شده‌اند و هم‌اکنون وضعیت بوستان‌ها و کوهستان‌های اطراف تهران امن است و نیروهای پلیس نیز در این اماکن حضور دارند.

وی تاکید کرده بود که همزمان با آغاز فصل گرما ماموران پلیس کوهستان از عصر تا پاسی از شب در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های کوهستانی حضوری پررنگ خواهند داشت و این مناطق را تحت پوشش قرار خواهند داد.

به گزارش ایسنا، ماموران پلیس پایتخت در طرح تشديد برخورد با بدحجابی در تفرجگاههای کوهستانی که به درخواست خانواده‌ها آغاز شده است با زنان بدحجاب و مانکن و مردان بدپوشش برخورد کردند.

اجراي اين طرح كه پيش از اين توسط پلیس کوهستان دنبال می‌شد از بعدازظهر جمعه با تقویت صورت گرفته شدت گرفته است و ماموران پلیس کوهستان با استقرار در اطراف اکثر تفرجگاههای کوهستانی پایتخت مانند توچال، دربند، درکه و ... با افراد بدپوشش برخورد کردند.

پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است که اجرای این طرح نیز همانند طرح طرح تشديد برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی، علاوه بر روزهای عادی از این پس در روزهای تعطیلی شدت خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، پليس پايتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها و اماکن تفریحی، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طي روزهاي آتي نیز مراحل ديگري از طرح تشديد برخورد با بدحجابي در تهران به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.


















اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۷۲
۲۰
از راه درست مزاحمین نوامیس مردم را تحت پیگرد قرار دهید و خانم هایی که مسئله دار هستند نه کسانی که آبرومندند و کمی بد حجاب!
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
ورژن جدید لطیفه بود ؟ ما بد حجاب ندارم یا با حجاب یا بی حجاب .

پیامبر (ص) فرمودند زنان آخرالزمان پوشیده اند اما برهنه اند .

این جماعت مصداق همین حدیث پیامبر هستند .
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
آفرین فاطمه جون
خیلی خوشم آجی
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
احسنت بر کاربر فاطمه
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
هي گفتيم فرهنگ ..فرهنگ...اخرشم بي حجابي شد فرهنگمون...يه موقعه شاه از سر زن ها چادر بر ميداشت...حالا خودمون شديم شاه ....اگه ميشد يارانه هاي بي حجاب ها رو قطع كرد...هر هر ميخنديديم...
یک نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
بد حجاب، بی حجاب یا با حجاب نسبی هستن و هر کس برای خود تعریفی دارد. کسانیکه در این عکسها دیدیم همه لباس داشتند و البته از نظر بعضی دوستان لخت بودند!
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
عجب چیزی گفتی فاطمه خانوم. احسنت
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۲
۷۸
دست نیروی انتظامی درد نکنه ، ولی ترا به خدا قسم این کار را ادامه دهید ؛ آخه تو مملکت شهید داده این کار ها که از یک سرس آدم غافل سر می زنه با هیچ پایه و اساسی جور در نمیاد، در کل دست مریزاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
چه فایده اینا رو پایینتر میبرن پیداشون میکنن بازم ازون غلطا میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۲۲
ادب کردن باتنبیه کردن متفاوت است .وقتی اقوام مختلف است باید متفاوت برخورد کرد.روشهای مسیحی وزردشتی ویهودی وآسوری فرقهایی دارند که باید ملاک قرار گیرد...؟//؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
عزیز کسانی که در ذمه حکومت اسلامی هستند باید قوانین اسلام را در جامعه اجرا کنند هر دینی دارند
شیخی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۲
۸
...
بابا اول از خودتون شروع کنید ...
مردم دعوت بکنید به صحنه فرقی نمیکنه با چه ریختی بیاند فقط تو چشم رسانه ها باشند...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۱
۲۱
این عکسارو جمع کنید که بیشترازاین آبرومون نره...
پلیس باید امنیت بیاره نه ...
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
پلیس با برخورد با بی حجاب ها که امنیت اخلاقی جامعه رو به خطر میندازن برامون امنیت میاره
ملتفت شدی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۵۶
۲۴
این روش کاملا اشتباه است ضمن اینکه هر اجباری نتیجه عکس خواهد داد.
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
اگه برخورد هم نشه کاملا اشتباه تره مجید جان .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۳۳
دختری که میخوادبه قول خودش ازاد بگرده وپدرومادروحتی برادربه اوتذکرمی دن واوگوش نمیکنه چطوربایدبااوبرخوردبشه؟ایابایداونوازخونه بیرون انداخت؟نه...ایابایداونوکتک زد؟این هم نمیشه...ایابایداونوکشت؟نه ...بایدقبول کنیم که کنترل اینجوردختروپسرها ازعهده پدرومادرخارج شده وبه حرف پدرومادرگوش نمیکنن پس بایدبیرون ازخانه بااین افراد برخوردبشه البته من بعضی ازافراد رو دیدم که به زنهای خودشان میگن توهم دربیرون اینجورپوششی داشته باش که دراینجامشه گفت مردبی غیرته...یک جایی هم هست که زن خودش میگه من هم باید مثل زنهایی دیگه لباسهای خارج ازعرف بپوشم ومرداصلا موافق نیست ولی چکارکند؟دعواکند؟دراین جا مردمجبوره سکوت کند پس بهترین کارهمینه که بیرون ازخونه ماموران انتظامی بااین افراد برخورد کنه
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
موافقم
ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
ماشاالله برای تحلیل
حتما خیلی به مغزت فشار آوردی
خسته نباشی برادر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
شرم آوره که هنوز در مورد زنان و دختران ما این طرز فکر وجود داره.... یعنی آقایون هیچ تقصیری ندارن... هیچ گناهی مرتکب نمیشن
اصلا بابا به کسی چه کی چیکار میکنه ... هرکس تو قبر خودش میخوابه!!!!
غریبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۳۴
۱۵
واقعا توی مملکتی که شهید داده چرا انقد باید گند زده باشید که بخواهید حجاب زوری سر مردم کنید والله یک زمانی زوری از مردم کشف حجاب می کردند حالا برعکس
واقعا خجالت بکشید کجا می خواهید برید با این کارهاااااااااااااااااااااااااا !!!!!
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
تو اگه شهدا رو می شناختی با کار پلیس موافق بودی
حرف مفت نزن لطفا!
???
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۷
۱۴
خدارو شکر که همه مشکلات اعم از گرونی و فقر و اختلاس و... حل شد فقط بدحجابی مونده که اونم داره درست میشه.
پاسخ
!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
منم بانظرت موافقم الحمدا... همه ی مشکلات حله وهمه چی آرومه من چقدخوشبختم !
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
آیا اگه دو عضو از بدنتون هم زمان دچار مشکل بشه، تا بهبودی یکی صبر می کنید و بعد عضو دیگه رو هم درمان می کنید؟
اگه قرار باشه مشکلات اقتصادی تا ده بیست سال دیگه طول بکشه تا اون موقع باید برای کار اخلاقی و فرهنگی صبر کنیم؟
آیا امنیت اخلاقی جامعه چیزیه که بشه به بهونه مشکلات اقتصادی اونو به تعویق انداخت؟
آیا شما قبل از اظهار نظر اصولا فکر هم می کنید؟
آیا قبول ندارید کمی - ویا کمی بیشتر از کمی- کم شعور هستید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۲۲
دمتون گرم
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۳۳
۹
این روش اصلا فایده نداره چون دوباره روز بعد باهمون تیپ میان بیرون .باید یه راه بهتر پیدا کنن با زور نمیشه
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
کار فرهنگی باید صورت بگیره اما تا اون موقع باید برخورد هم بشه
برخورد لازمه
مها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳۱
خیلی عالیه.
بنظر من باید شدیدتر بشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۹
متاسفم
پاسخ
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۱۳
دلم برای اون ناشناس هایی که نظرات خنده دار می دن می سوزه تو کشورهای دیگر هیچ کس دنبال کنترل نیست پلیس اونها دنبال گرفتن دزدا و قاتل ها و مواد و غیره هستند دخترا و زناشون هر چی دلشون می خواهد می پوشند هیچ کسی هم نگاهشون نمیکنه، هیچ متلکی نمی شنوی ولی حالا اینجا ... بعد همون آدامای مزخرفی که مزاحم دخترای مردم می شن میآن تو این سایتا می نویسن آره دمتون گرم یا با ید دخترا را کنترل کرد شما ها اگر واقعاً عقل سالم داشتین این حرفا رو نمی زدین سرتون به کار خودتون بود دختری رو دید نمی زدین که بخواین بفهمین بد حجابه یا خوش حجاب دلم براتون می سوزه
پاسخ
سیّد
NORWAY
۰۴:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
مینا خانم!
هموطن عزیز، آواز دهل از دور شنیدن خوش است، اونجورها هم نیست که شما فکر میکنید.
کی گفته در کشورهای دیگه دخترها و زنها هر چی بپوشند هیچ کسی نگاهشون نمیکنه و هیچ متلکی نمی شنوی؟
مینا خانم، در همون کشورهائی که دیگران در رویاها براتون ساخنتد بخاطر همون طرز لباس پوشیدنی که شما آرزوشو دارید شبی نیست که به همون دخترها و زنها تجاوز نشه آنوقت شما ادعا میکنید که هیچ کس آنها را نه نگاه میکند و نه متلک میگوید.
اگر کمی مطالعه کنید خواهید دید که آمار کودکان بی پدر (یعنی بچه هائی که پدرشان معلوم نیست) چه رقم بالائی را دارد و طبق آمار خودشان اعتراف میکنند که اکثراً بخاطر طرز لباس پوشیدن این آزاد زنان!! است که باعث این بی نظمی در رفتار جامعه شده است.
در کنار اینها آمار سقط جنین، حاملگی زود رس دخترکان و بی سرپرست ماندن کودکان را اضافه کنید.
هموطن عزیز برای این نعمتی که دارید خدا را شکر کنید و بجای اینکه دلتان برای افرادی که در اینجا نظری مخالف نظر شما دارند بسوزد دلتان بحال خودتان و افرادی که گول تبلیغات کشورهای دیگر و فیلمهای سینمائی را میخورد بسوزد.
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
مینا خانم اول بروید بررسی کننید بعد اظهار نظر بفرمایید اگر فرمایشات شما صحیح بود چرا در کشورهای غربی به خصوص آمریکا آمار تجاوز به خانمها اینقدر بالا است و اینقدر وضعیت خراب است که این تجاوزات در ارتش آمریکا به سربازان خانم بیداد میکند . یک مقدار با تفکر اظهار نظر بفرمایید.
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
قابل توجه مینای بی خبر از همه جا
پلیس امریکا به زن هایی که لباس دکولته و مینی ژوب می پوشن تذکر میده چون آمار تجاوز به اونها خیلی بیشتره
متاسفم که از هیچی خبر نداری و حرف می زنی
آنکس که نداند و ...
یک نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
در پاسخ سید!
مگر مشکلاتی که شمردید در کشور ما کم هستند؟ یا شاید شما دور هستید و از داخل کشور بی خبر.
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
جهت اطلاع مینا خانم :
65 درصد سربازان اشغالگر آمریکایی حاضر در خاورمیانه ولد زنا هستن و محصول همون طرز تفکری که شما داری ... اینجا رو با کجا مقایسه میکنی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱۵
این روش درست است چونکه اگر ملت ودولت بی تفاوت بنشینند، در آینده نزدیک عریان می شوند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۲
۱۰
خدا رو شکر که تموم مشکلات مملکت حل شده مونده این یه مورد!!!!
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
کم شعوری!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۴
سلام
من هم مثل بسیاری از دوستان در این مورد دغدغه اساسی و سوالهای مهم زیادی دارم.
اولا بگم که من کارم یه جوریه که به خیلی از ادارات دولتی اعم از وزارتخانه ها مراکز پلیس و ... سر میزنم. واقعا هر موقع میرم به اینجاها سرتا پای من رو یه احساس افسوس و سرتا پا تأثر میگیره که مسوولان ما چقدر یک بام و دو هوا عمل میکنند. اصلا بذارید بگم هیچ کدوم از این حرکات در جهت جلوگیری از اشاعه فساد به نظر من دلسوزانه نیست. دلیل هم دارم. ما بارها دیدیم که خیلی از این خانم ها ی بد حجاب رو تو خیابونها باهاشون برخورد میکنند ولی من نمیدونم چرا همونا با همون وضع در ادارات و مراکز دولتی به راحتی رفت و آمد میکنند و کارشون رو انجام میدهند. گفتم حتی در ادارات نیروی انتظامی. اما پیشنهاد من اینه که(فکر کنم تا الان متوجه شده باشید) باید ما یه تعریفی برای ظاهر مراجعین به ادارات و مراکز دولتی و دانشگاه ها و غیره داشته باشیم که به عنوان مثال یک خانمی که (زیاد هم مقید به حجاب نیست) صبح که میخواد از منزل خارج بشه و به سر کار و یا دانشگاه و یا ... بره بدونه اونجوری که اعلام شده و تعریف شده باید ظاهرش رو مرتب کنه وگرنه از ورودش به اون مراکز دولتی و ... جلوگیری میشه. به خدا باید دلسوزانه کارکرد برای هر مسأله ای.
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
باهاتون کاملا موافقم
مسئولین ما گاهی اوقات معلوم نیست تو چه فازی سیر می کنند...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۶
آقای محترم اکثریت ملت ایران با بد حجابی و بیجحابی مخالف هستند ولی با زور نمی شود جلوی هیچ کار خلافی گرفت . مشکل این جا است که در حال حاضر کسانی که با این وضع بیرون می آیند می خواهند دهن کجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایند پس باید اول از خودمان شروع کنیم .آیا وقتی مسئولین با خانواده به کوه یا پارک یا محلهای زیارتی که می روند دختران خودشان نگاه کنید . مادر با حجاب است ولی ........
پاسخ
سیّد
NORWAY
۰۵:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
حسین آقا سلام،
برادر جان آیا اگر کسی از چراغ قرمز رد شود نباید جریمه شود؟ و اگر جریمه را پرداخت نکرد نباید از زور استفاده کرد؟
به عبارت دیگر هر جا قانون هست پشتوانه اش باید زور باشد و الا هیچکس رعایت نمیکند و این فقط مختص به حجاب نیست بلکه در تمام موارد برای اجرای قانون باید پشتوانه زور باشد. شما از جامعه کوچکی مثل خانواده شروع کنید تا جامعه بزرگی مثل یک شهر و یا کشور، چنانچه قانونی در منزل گذاشته شد و فرزند شما بعد از چندین بار یادآوری باز هم رعایت نکرد آیا تنها راهی که مجبورش میکند قانون منزل را رعایت کند همان زور نیست؟ البته منظور از زور تنبیه بدنی و داد و فریاد نیست بلکه روشهای زیادی هستند که توسط آنها و با ایجاد محدودیتهای مناسب مشکل را حل میکند.
اینک چنانچه رعایت حجاب در قانون آمده است، پر واضح است که مثل تمام قوانین دیگر باید با متخلفین برخورد شود، حالا اسمش جریمه، حبس، تبعید یا هر چیز دیگری باشد همان اِعمال زور است.
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
موافقم آقا سید
پلیس وب گردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
احسنت
احسنت
هم به حسین هم به سید
هردو راست میگید
البته من کلا با سید موافقم
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
مرحبا به همه عزیزان ،
منجمله : آقا حسین ، آقا سید ، جناب ف و جناب پلیس وب گردی ...

خدا را شکر افرادی هستند که دغدغه ی اصلاح جامعه رو دارن ...

ما مسلمونیم ، بخدا بی عفتی و بی غیرتی در شأنمون نیست عزیزان .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۷
۷
پدرومادرهاشونو احضار کنید و پدرومادرها را نصیحت کنید
همۀ این بدحجابها کسانی هستند که خانواده هاشون هیچ مشکلی با این نوع پوششان ندارند
پاسخ
چشم به راه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱۲
همه جاي دنيا وقتي مردم پليس رو مي بينن احساس امنيت مي کنن ولي تو کشور ما وقتي پليس رو مي بينيم تنمون مي لرزه که نکنه الان به خودمون يا زن و بچه مون گير بدن! يعني وقتي مي بينيمشون احساس نا امني مي کنيم!!! اي خاک بر سرمون که سرزمين کوروش بزرگ رو به گند کشيديم!!! از اين نسل بي عرضه تر هم تاريخ به خودش ديده؟!
پاسخ
...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
شما با این طرز فکرت همین که سایت اورداپ رو به لجن کشوندی بسه دیگه نمیخواد اینجا هم افاضات از خودت در کنی !!!!
سیّد
NORWAY
۰۵:۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
جناب چشم براه!
فرموده اید که: ..... اي خاک بر سرمون که سرزمين کوروش بزرگ رو به گند کشيديم؟

خب میخواستید به گند نکشید.
هر چند که هنوز دیر نشده و ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، تصمیم بگیرید برای رفع این گندی که زدید از فردا به زن و بچه تان یاد بدهید که قانون را رعایت کنند، مطمئن باشید احساس امنیتت بیشتری خواهید کرد و مثل تمام کسانی که قانون را رعایت میکنند و زن و بچه هاشان مثل شما ترس و لرز بیجا ندارند خواهید شد.
منتظر مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
ما هم وقتی شما رو می بینیم تنمون می لرزه
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
آقاى چشم براه!
تو همون زمان كوروش كبير عزيز ايران يا همون "ذوالقرنين"كه تو قرآن اومده زنها به هيچ وجه با اين وضع تو اجتماع ظاهر نميشدن!
لطفا كمى تفكر........
لطفا كمى انصاف.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
تنها حقي كه مردم ايران دارند
انرژي هستي حق مسلم ماست
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۵
۷
خوبه.فقط باید مواظب بود که به لجبازی کار نکشه وگرنه . . .
پاسخ
منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲۱
باید همشون رو بکشید .یا تبعید کنید اینجوری تنها مشکل مملکت ما حل میشه
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
اسمتو میزاشتی بی غیرت بهتر نبود ؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
شما روشنفکران غرب زده نمی تونید دو کلمه مثل آدم حرف بزنید؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
راست مي گه اونوقت بجاش ايراني ها لبناني و عراقي پر مملكت مي كنيم
فكر كنم منصور جز اون افرادي كه سال 89 به نوه امام توهين كرد و گفت نواده روح ا.. سيد حسن نصرا..
ياسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۶
۹
آخه خدا عقل رو واسه چي به ما داده.بيشتر اين بدبختي ها از دسن پدر و مادر هاست و عل الخصوص اين مردهاي بي غيرت نميدونم چه جوري اون دنيا ميخوان جواب بدن. از همه ارگانها ميخوام دست به دست هم بدن از اين محكمتر باهاشون برخورد كنن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۵
به نظر من این جور برخورد ها فقط شرایط رو بدتر میکنه واضح ترین دلیلشم اینه که مامورین گشت ارشاد اصول وقواعد ارشاد کردن را درست رعایت نمیکننند. برای مثال به جای اینکه با دلیل و منطق طرف رو قانع کنند و برخورد متناسب داشته باشند به زور واجبار وگهگاهی برخورد فیزیکی طرف رو با خودشون می برند واز الفاظ رکیک استفاده میکنند.
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
اینا برای ارشاد تذکر نمیدن برادر یا خواهر عزیز
اینا کارشون برخورده
ارشاد کار من و شماست که وظیفه دینی امر به معروف و نهی از منکر رو فراموش کردیم
آیا فرد بی حجاب اگه بدونه وقتی از خونه بیرون میاد بارها و بارها مورد تذکر قرار می گیره باز هم این کار رو می کنه؟
ما مردم خودمون گذاشتیم کار به اینجا برسه
تقصیر اول و آخر از خودمونه
هرچند کار ضد فرهنگی از طرف دولت هم زیاد انجام شده
نمونه اش صدا و سیمای ضد اسلامی مزخرفی که داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۷
آقا جون با زور و تهدید کار درست نمیشه با یک شبه هم کار درست نمیشه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
اینا رسیدن به مرحله آخر نهی از منکر؛ دیگه همینه که هست
vahid
UNITED STATES
۲۰:۴۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۱۶
مرده شورتونو با این عقب موندگی ذهنی تون ببره.خاک بر سر نیروی افتضاحی که کارش شده گیر دادن به جوونای مردم.
شما خشکه مقدس های دروغگو همه چی رو به لجن کشیدین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
اون هایی که توی سرزمین دشمن ساکن شده ودر خدمت دشمنان ملت هستند حق اظهار نظر در مورد ایران را ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
اوا وحید جون چرا جوش می خوری . وا ! آدرنالینت می ره بالا کار دستت می ده !
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
مثل آدم لباس بپوش و رفتار کن کسی کارت نداره
شیرفهم شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
نمونه هاشون توي دادگاه بيمه و اختلاس بزرگ زياد هستند عين كنه جسبيدن به دين تا براي خودشون چپاول و دزدي كنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۷
میناخانم...اینجاایرانه... عرف پوشیدن اینگونه لباسها رو درشان یک خانم ایرانی نمیدونه... این پوشش زن است که مانع بسیاری از چشم چرانی هامیشه ...گفتیدکه نگاه نکنیدپس سروبایدپایین انداختو بری به درخت وادما برخوردکنی ؟وقتی یک مسیری رومیریدهمه رودارید می بینیدپس لازم نیست که دیدبزنیم ...خودت صادقانه قضاوت کن که پوشش کامل چه حسنایی داره ولباسهای خارج ازعرف چه معایبی ؟
پاسخ
نینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۹
بهتره اول معتاد هارو جمع کنن همه مشکلات تموم شده مونده حجاب بدبخت این مملکت
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۷
با نظر مینا کاملا موافقم
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
پس تو هم بی سوادی
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
حالا کی از تو نظر خواست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۳
وقتی که در مجلس اصول گرا بانک داری ربوی باب می شه و لقمه حروم می ره توی کام این جونها می خواهیی برن کوه دعای کمیل بخورند.
خدا لعنت کنه کسانی را که با حرامخور کردن ... را باب کرده اند.
پاسخ
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۶
جناب آقای سید من ساکن خارج از ایران هستم شما که خیلی علاقه مندید و می گوید من برم مطالعه کنم لطفاً خوتون یک سری برید ببینید آمار در کشور ما هم در مورد تجاوز و مزاحمت قرار می گیرند ولی اینجا اگه به یک زنی تجاوز هم بشه اون بدبخت جرات نمی کنه که بگه چون مردای مثل شما هستند که بهش می گن تو بد بودی، تو بد لباس پوشیدی و...
دلتون رو به اینکه خارج آواز دهله خوش نکنید ولی می دونید شما مردا این قانونا رو برای زنا می زارید تا ضعف خودتون بپوشونید اگر هم کسی حرف بزنه می گید فمنیسته چون تعریف شما از زن فقط با کلمه (چشم "آقا هرچی شما بگید توجیه می شه) موجودات ضعیفی که با لباس یک زن حالشون بد می شه وای اینا قرار فردا بشن پدر بازم دلم براتون می سوزه
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۳:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
مینا خانم!
یا شما در ایران هستید که دلیلش هم از پرچمتان معلومه.
یا اینکه تعطیلات تشریف بردید ایران و ساکن یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستید که آنجا هم آن مسائلی که گوشزد کردم را نمیبینید.
و یا اینکه در کشورهای غربی هستید که البته بعید میدونم راست گفته باشید چون اگر در غرب بودید چرا باید منکر وجود آمارهای خود غربیها باشید؟ دلیل راست نگفتن شما اینست که ادعا میکنید در غرب اگر به زنی تجاوز شد او جرات نمیکند ابراز کند، در صورتیکه اولاً اگر جرات نمیکند بگوید، پس مسئولینشان چه دلیلی دارند که چنین آمارهائی میدهند؟ آمار سقط جنینهائی که هر روزه در بیمارستانها و بر روی دختران کم سن و سال انجام میشود را چه میگوئید؟ بالاترین مصرف قرصهای ضد بارداری را که این کشورها از سنین 13 - 14 سالگی شروع میکنند را کتمان میکنید؟
ثانیاً اگر ادعا میکنید که زنهای مورد تجاوز قرار گرفته جرات ابراز ندارند پس کجاست آن امنیت اجتماعی و آزادی در غرب که شما در بوق و کرنا میکنید؟ کدام حرفتان را باور کنیم؟
هموطن محترم! برای برنده شدن در یک بحث احتیاج نیست که بدروغ متوسل شوید، یا دلایل و منطق قوی ارائه کنید و یا ساکت بنشینید و بعد از مطالعه و یاد گیری از دیگران وارد بحثها شوید.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۴
وقتی به اصل داستان فکر میکنم میبینم راست میگن که بعضی ها روشنفکری رو تو دست دادن با نامحرم میبینن،مگه میشه آدم بوی غذا به مشامش بخوره و ضعف نکنه؟؟؟
آقای مثلا روشن فکر،اینکه با خودت روراست باشی کار سختی نیست ( البته اگه خودتو گول نزنیو بگی هستم ولی نباشی )
دست دادن به نامحرم در اعماق دلت ( اونجایی که میرسه به آلت تناسلی ) تاثیر نامطلوب میذاره داداش من.
هممونم یاد گرفتیم برای فرار از واقعیت بگیم:
کافر همه را به کیش خود پندارد!!!
اما خدا از قلب سیاه و کثیف همه خبر داره
پاسخ
آرینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۹
کاش ما خانومها قدر خودمونو بیشتر میدونستیم وانقدر راحت جسممونو تو کوچه وخیابون با این لباس پوشیدنمون در اختیار نگاههای هرزه و مریض نمیذاشتیم...
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱۱
مرسی مینا خانم که همه مردهای ایرانی رو موجودات ضعیف میبینی لطف کردی. به نظر من باید فرهنگ سازی بشه به زور نمیشه حجاب گذاشت و برداشت .بیخودیم حرس نخورید که هر کاری بخوان میکنن و اهمییتی به افکار عموم نمیدن.
پاسخ
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
خيلى بدبختى كه نفهميدى وقتى مينويسى همه مردها يعنى شامل حال خودتم ميشه!
يعنى خييييييييييييييييييييييلي بى فكرى!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۷
بااین رفتاری که نیروهای ناجا دارد که کشانکشان دخترها را توی ون می برند قطعا نتیجه عکس داردوجوانها دین گریز می شوند.
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
کشان کشان؟
مثلا تو کدوم عکس؟
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
عکسشو به منم نشون بده
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۴
مطمئن باشید همین آدمایی که الان این کارا رو میکنند و دین رو خشن و آزار دهنده نشون میدن یه روز به فلاکت میوفتن و افسوس میخورن که چرا با رفتار خودشون دینو از این مردم گرفتند و به این سرنوشت شوم دچار شدند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۶
نه کشف حجاب زمان شاه درست بود نه حجاب اجباری جمهوری اسلامی.
آخه حجاب داخل چشم هر انسان هست...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۶
الکی شلوغش نکنید /یه مشت اغده ایی شدند مامور که خودشون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۷
خدایی جز یکی دو مورد بقیه بدحجاب نبودن که گرفتنشون. کاش این مامورهارو دنبال افرادی که سه هزار میلیارد تومن حق ما خوردن می فرستادی که با این پولا عشق می کنن و به ریش ما میخندن . خدایا این همه فقر بدبختی،بیکاری... اونوقت اینا به چی گیر میدن
پاسخ
یک نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
شما حقی ندارید تا کسی خورده باشد!
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
بابا این راهش نیست
بعد از این هم میبینیم همونطور که وقتی ما بچه بودیم پوشیدن جوراب سفید جرم بود و حالا و آینده ...
چند بار شده که صدا و سیما بجای این همه برنامه مزخرف چند داستان و حکایت از بزرگان فرهنگ و هنر این سرزمین مثل سعدی و حافظ و مولانا و فردوسی و خیام و ووو ..... پخش کنه و اصلا به منظور فرهنگ سازی در دستور کارش داشته باشه ، بقول اون دوست برای انتخابات با هر پوششی قابل پخش باشه . یا در جایی دیگه تصاویر نماز آیت ا... بهجت بدلیل عدم دارا بودن ژست مناسب برای سیما از تلوزیون پخش نشه . بیایید کمی با خودمون صادق یاشیم. فقط بخاطر پولی که میگیریم اظهار نظر نکنیم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
5غ5غض5غ
پاسخ
بدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳
جناب آقای ف کاش میدیدمت و میشناختمت
معلومه از کدوم آدمایی
آمار تجاوز بعد از انقلاب چند برابر قبل از انقلاب هستش با شمام هستم آقای سید
میدونید علتش چه؟
چون آدم هارو از لحاظ جسمی زندانی کردن ولی نتونستن افکار رو زندانی کنن
آدمهای متجاوز از محدودیت و سر کوب به تجاوز روی میارن
عزیزان انسان آزاد و مختار
یکی بهشت میخواد و با نگاه نکردن به ناموس مردم اینو میخره یکیم با این طرز پوشش به قول شما جهنمو میخره
انسان بودن رو رواج بدید
(هر چند این نظر هم نمایشش نمیدن ولی برای دلم نوشتم)
پاسخ
سیّد
NORWAY
۲۱:۴۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
کاش ما هم شغل شمارا میدانستیم که چگونه از این آمار تجاوزات قبل از انقلاب و بعد از انقلاب خبر دارید!!!
برای محکوم کردن انقلاب خیلی ها حرف میزنند و ادعا میکنند و شما هم یکی از آنها.
شما اگر دوست دارید دیگران به نظرتان توجه کرده و برایش ارزش قائل شوند بهتر است در کنار ادعای آماری که ارائه میدهید آدرس آنرا را هم بنویسید تا دیگران با صحت و سقم گفته ی شما آشنا شوند، والا بسیار آسان است که هر کسی از روی هوس و دلخواه خودش آمار بدهد کما اینکه بنده هم میتوانم برخلاف ادعای شما اعلام کنم که آمار تجاوز نسبت به قبل از انقلاب بسیار کمتر شده. آیا این طرز ادعا و منطق را می پسندید؟
اینکه فرمودید: ... آدمهای متجاوز از محدودیت و سر کوب به تجاوز روی میارن.
میشه بفرمائید که خود شما جزو کسانی هستید که محدود و سرکوب شده اید یا خیر؟
اگر محدود و سرکوب شده اید پس شما هم جزو متجاوزین هستید و صغرا و کبرا را برای خودتان نوشتید و اگر محدود و سرکوب نشده اید پس بفرمائید برای محدود و سرکوب کردن مردم آیا آنها را دست چین میکنند و از روی اتفاق شما جزو آنها نبودید؟
لطفاً با دلایل و بهانه های بیجا شعور خوانندگان را دست کم نگیرید چون نتیجه معکوس دارد.
صحبت از بهشت و جهنم نیست بلکه صحبت از اینست که شما و ناموس شما حق ندارید جوری در خیابان راه بروید که من و امثال من مجبور شویم دائم سرمان را پائین نگهداریم، این حق راحت و آزادانه راه رفتن را نباید شما و ناموستان از دیگران بگیرید. خیابان محلی عمومی و برای همه است، شما و ناموستان اگر دوست دارید برهنه باشید آزادید در همان منزلتان حتی بدون برگ انجیر بگردید ولی برای بیرون آمدنتان باید طبق قانون رفتار کنید و لطفاً طرز لباس پوشیدنتان را به بهشت و جهنم دیگران ربط ندهید.
بی خبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱
اگه دزد بیاد خونتون حق ندارید بگیریدش چون دخالت در کار پلیسه
اگه مالتون برد برید شکایت کنید حتما پیدا میشه!!!! کی و کجا!!!!!
اگه کلاهبردار سرتون کلاه گذاشت یهتون میگن شما دقت نکردید این که جرم نیست
حالا حالاها باید دنبال قشم حضرت عباس و دم خروس بدوید

این یعنی ما پلیس داریم!!!!!!!! شما بگید
پاسخ
آیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱
خودتونو اصلاح کنید. عکس دخترای مردمو میذارید در معرض دید آبروشونو میبرید بعد دم از دین و دیانت میزنید!!!!!!!!!!!!!! وای بر شما....
پاسخ
....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
میتونید بگید تو کدوم تصویر ، چهره ی فرد مشخصه ؟... فکر کنم خواستین همین جوری یه نظر داده باشینا نه ؟
ای شیطون
علیرضا از ایران خوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
بنظر من باید امنیت اجتماعی را از رشوه خواری - پارتی بازی - رانت و البته سودبانکی و دلال بازی در ارزاق عمومی که باعث بی حجابی مخفی و فساد اخلاقی و اجتماعی میشود شروع و درکنار اینها هیچ عیبی ندارد که تذکری هم به بدحجاب بدن .
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۱
زمونه رامی بینیدزمان رضاشاه به زورحجاب رواززن ها می گرفتندحالا بایدبه زور...
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
ایمان درجات قوی وضعیف داره درجه قوی اون اینه که ازدرون باشه ولی درجه ضعیف اون کنترل بیرونیه چقدر خوب بود که ما کنترلمون درونی بودنه بیرونی
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
بس کنید بابا ... ملت دارن از گرسنگی می میرن اینا دنبال چاکه شلوار دخترا هستند ... بس کنید بابا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۱
منظورتان ازتجاوز برقراری رابطه جنسی بدون رضایت زن هستش دیگه که همین معنی رومیده ؟شماحتما مگید هیچ محدودیتی دراین روابط نباشه تا به قول خودتان ادمهای متجاوزتجاوزنکنند این حرفی که شما میگیددرهیچ جای دنیا الان موردپذیرش هیچکس نیست قرنها قبل درباره ازادی بدون مرزغریزه جنسی صحبت کردندونتایج ان راهم دیدنددرقبل ازانقلاب شاه که ارباب مردم شده بودوخودش یک فردفاسدتمام به معنا بودوپایبندهیچ اخلاقی نبودچگونه ازاین فرد و زیردستانش انتظاررسیدگی به جرم زنای به عنف میرفت ؟اصلامراجع قضایی کشوردراون زمان چه تعدادبودوالان چه تعداده؟شمادلیل تجاوز رومحدودیت میدونید اگه محدودیت نباشه سنگ روی سنگ بند نمیشه
پاسخ
بدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
نه عزیزم انگار شما متوجه منظور بنده نشدید
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۲۱:۳۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
واقعا تنها مملکتی هستیم که حتی طرف تو کوهم باید استرس داشته باشه جایی که آرامش بخش نرین جای دنیاس منتهی اینجا با استرس همراهه چون ممکنه بگیرنت چه جالب.متاسفم برای این عقب موندگی
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
به جلو افتادگی خودت ببخش
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲
#اولا طبق این تصاویر ناجا هیچ رفتار تند و خشنی نداره، لطفا بیجهت نسبت ندید فقط داره تذکر میده و این طبق اصل مسلم امر به معروف و نهی از منکره و درضمن طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی راجع به تذکر لسانی

##ثانیا دیگه خسته کننده است که با بهانه ی اختلاس و کار فرهنگی و هزار بهانه ی دیگه برخی آدم های هنجار شکن رو آزاد بگذاریم تا هرکاری میخوان بکنن هوس کردید سری به بازار های شهرتون بزنید تا ببینید اوضاع بغرنج حجاب رو!

###ثالثا حجاب در اماکن عمومی در جمهوری اسلامی ایران قانون بوده و اجباریست واین حکم قرآن است، هرکی معترضه تشریف ببره لس آنجلس

####رابعا اگر بپذیریم احکام دین بر مبنای فطرت و همون انسانیت است( که در کامنت قبلی اومده)و طبق نص صریح قرآن همینطوره پس کسی نمیتونه به اجرای احکام اسلام اعتراض کنه

#####خامسا ده هزار شهید نرفتند جبهه که غنیمت جنگی نصیبشون بشه اجباری هم مثل ارتش صدام نبود(حداقل در غیراز ارتش)رفتند تا احکام دین مبین اسلام پیاده بشه
پاسخ
یک نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
من ایرادی در عکسها ندیدم و همه با لباس کامل بودند نه کسی لباس بدون آستین داشت و نه شلوارک پوشیده بودند. شاید نظر بعضی ها از حجاب این است که چند متر چادر یا مانتوی دست و پاگیر را در گرما و سرما با خودشان حمل کنند تا قابل قبول باشد ولی همین لباسها هیچ ایرادی نداشتند بلکه ایراد در طرز تفکر ماست که می شود آنرا اصلاح کرد. به نظر من باید پذیرفت که لباس هم به روز می شود و قرار نیست لباس صدها سال پیش را پوشید.
پاسخ
یک نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
من ایرادی در عکسها ندیدم و همه با لباس کامل بودند نه کسی لباس بدون آستین داشت و نه شلوارک پوشیده بودند. شاید نظر بعضی ها از حجاب این است که چند متر چادر یا مانتوی دست و پاگیر را در گرما و سرما با خودشان حمل کنند تا قابل قبول باشد ولی همین لباسها هیچ ایرادی نداشتند بلکه ایراد در طرز تفکر ماست که می شود آنرا اصلاح کرد. به نظر من باید پذیرفت که لباس هم به روز می شود و قرار نیست لباس صدها سال پیش را پوشید.
پاسخ
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
بابا این راهش نیست
بعد از این هم میبینیم همونطور که وقتی ما بچه بودیم پوشیدن جوراب سفید جرم بود و حالا و آینده ...
چند بار شده که صدا و سیما بجای این همه برنامه مزخرف چند داستان و حکایت از بزرگان فرهنگ و هنر این سرزمین مثل سعدی و حافظ و مولانا و فردوسی و خیام و ووو ..... پخش کنه و اصلا به منظور فرهنگ سازی در دستور کارش داشته باشه ، بقول اون دوست برای انتخابات با هر پوششی قابل پخش باشه . یا در جایی دیگه تصاویر نماز آیت ا... بهجت بدلیل عدم دارا بودن ژست مناسب برای سیما از تلوزیون پخش نشه . بیایید کمی با خودمون صادق یاشیم. فقط بخاطر پولی که میگیریم اظهار نظر نکنیم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱
فرهنگ... فرهنگ... فرهنگ...
مشکل ملت فرهنگه و اینکه ظرفیت تحمل فرهنگ بقیه رو ندارند...
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۲
598 شما که با طرح مبارزه با بدحجابی مخالف بودین.
آها این خبر در دفاع از مظلومیت اون خانوم های بی حجابه دیگه نه. مثل رئیس جمهورتون فرهنگ لیبرالیستی دارین دیگه.
پاسخ
بدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
سید جان میتونید با یه سر به گوگل زدن آمار رو به دست بیارید
بعدشم شما که فرنگ تشریف دارید فکر کنم بخواتر بد حجابی; شما یا اصلا از خونه بیرون نمیاید یا دارید نهایت لذت رو میبرید و اونطرف فقط شعار میدید
اگه یکم مطالعه داشته باشید میفهمید (یک سری آدمها که مقصر خودشون هم نیستن ) که متجاوز از محدود کردن یک سری خواسته ها و سرکوب آنها به وجود میاد
در ضمن بنده دختر هستم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
شما فکرمیکنید این لباسااز کجا خریداری میشه؟
از
ایران.
برید جلوی منبع رو بگیرید که اصل اونه.
پاسخ
غافل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
چراچندروزقبل ازانتخابات بابدحجاب ها برخورد نمیشه؟؟؟؟ رای انها خوبه ولی....
پاسخ
امیر
NETHERLANDS
۱۹:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
سکه 1200000 تومان. مرغ.... گوشت...
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
این همه مشکل توجامعه هست برن به اونا رسیدگی کنند نه به جزئیات
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها