کد خبر: ۵۶۸۹۲
زمان انتشار: ۰۲:۲۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
بركناري دنيزلي در دستور كار مسئولان است؟! /
کیهان: روند ناكامي پرسپوليس در ليگ برتر و آسيا تا آنجا ادامه داشت كه حتي اين روزها زمزمه بركناري مصطفي دنيزلي و آمدن گزينه اي چون علي دايي نيز به گوش مي رسد.
شكست 3 بر صفر مقابل الاتحاد، پايان تلخ و تحقيرآميز يك فصل سراسر عذاب آور پرسپوليس بود؛ تيمي كه در فصل گذشته تا توانست ركوردهاي منفي از خود به جا گذاشت. اين تيم حتي با وجود تغيير و تحولات مديريتي و فني هم ناكام ماند و پس از حضور دنيزلي نه تنها شرايط بهبود نيافت بلكه شكست هاي پرگل، هواداران را بيش از گذشته نااميد كرد. در اين ميان سفرهاي دنيزلي به تركيه نيز مزيد بر علت شد تا انتقادها از وي افرايش يابد. اين مربي چند بار در آستانه بازي هاي پرسپوليس به تركيه رفت؛ يك بار دليل سفرش بيماري همسر و پدر همسرش اعلام شد و بار ديگر پاي مسائل شخصي به ميان آمد. كار به جايي رسيد كه محمد رويانيان نيز نارضايتي خود را از اين موضوع نشان داد و گفت كه بايد براي سفرهاي دنيزلي با وي جلسه داشته باشد. رويانيان البته پس از بازي با الاتحاد هم گفت كه كادرفني بايد پاسخگوي اين شكست باشد.
روز گذشته خبرگزاري فارس در گزارشي يادآور شد در يكي دو روز گذشته شايعات زيادي درباره تغيير و تحول در كادرفني پرسپوليس به وجود آمده و صحبت هايي مبني بر جدايي دنيزلي مطرح و اعلام شده مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب مربي ايراني هستند. نتايج نامطلوب پرسپوليس با دنيزلي و سفرهاي گاه و بي گاه اين مربي به تركيه مسئولان پرسپوليس را به اين فكر انداخته كه به دنبال راهكار باشند. خبرهايي كه در اين خصوص مطرح شده حكايت از آن كه علي دايي و منصور ابراهيم زاده گزينه هاي سرمربيگري پرسپوليس براي فصل آينده هستند؛ هر چند كه تا به امروز مذاكره اي با يكي از اين دو مربي صورت نگرفته است. اگر مسئولان پرسپوليس به فكر يافتن گزينه اي براي جانشيني دنيزلي باشند حالا اين پرسش مطرح مي شود تكليف قرارداد فصل بعد وي با پرسپوليس چه مي شود و در صورت جدايي دنيزلي مسئولان اين باشگاه بايد چه ميزان به وي غرامت پرداخت كنند؟!
بشيكتاش مشتري تازه دنيزلي
اما در همين خصوص روز گذشته رسانه هاي تركيه اي از مصطفي دنيزلي به عنوان يكي از گزينه هاي هدايت باشگاه بشيكتاش تركيه در فصل آينده خبر دادند. گويا مسئولان باشگاه بشيكتاش تركيه به دنبال يافتن يك سرمربي جديد براي فصل آينده هستند و از مصطفي دنيزلي سرمربي سابق اين تيم و زيكوي برزيلي به عنوان گزينه هاي اصلي اين پست نام برده مي شود. وب سايت TRT تركيه اعلام كرده كه سران باشگاه بشيكتاش به دنبال جذب مصطفي دنيزلي هستند. اين وب سايت هيچ توضيح ديگري دراين زمينه منتشر نكرده است. صباح يكي ديگر از رسانه هاي تركيه اي هم خبري با همين مضمون منتشر كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۱
دیگه هیچ وقت دایی رو نمیخواهیم و اون رو پرسپولیسی نمیدانیم.
اگر هم سال قبل هواداران دایی رو تشویق میکردند فقط به این خاطر که از استیلی و طریقه مربی شدنش در پرسپولیس متنفر بودند وگرنه اگر کسی جزء استیلی سرمربی پرسپولیس شده بود و جای دایی رو گرفته بود امکان نداشت که هواداران بخواهند حتی اسم دایی هم ببرند.
بعدش هم لطف کنید رزومه مربیگری دایی رو تا به امروز مطالعه کنید و ببینید که اصلا این آقا جزء نابود کردن تیمها دیگه کاری دارد ؟
دایی مربی موفقی نبوده و نیست و نخواهد بود ، و اگر بهترین مربی دنیا هم بود دیگه با اون عزتی که خدا بهش داد تا بالا سر پرسپولیس قرار بگیرد ، دیگه جایش در پرسپولیس نیست .
و ی توصیه به آقای دایی میکنم که همیشه توی تیمی غیر از پرسپولیس مربیگری کن تا خدا همیشه بهت عزت بدهد...
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
فقط دایی بدرد پرسپولیس میخوره یادمون نره دایی بود تو دو سال دوتا جام برامون آورد . خدا کنه دایی برگرد به تیمش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها