کد خبر: ۵۶۸۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۱

فرید مشایخی رئیس هیئت مدیره نمایشگاه‌های بین المللی رویال منطقه آزاد انزلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد خبر بدهی کلان باشگاه ملوان که اعلام شده بود، اظهار داشت: شرکت ما به عنوان بخشی از زیر مجموعه منطقه آزاد انزلی است و ما سرمایه گذار خصوصی هستیم. منطقه آزاد انزلی با توجه به منع قانونی از تاریخ 29 اسفند 1390 دیگر اجازه قانونی برای هزینه در باشگاه ملوان نداشت و در صورتی که چنین کاری می‌کرد از نظر قانونی با مشکل مواجه می‌شد.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی رویال در انتهای مسابقات لیگ برتر و از اوایل سال 91 به عنوان حامی در کنار باشگاه ملوان بود و مسئولان منطقه آزاد انزلی هم از این مسئله استقبال کردند.

مشایخی در مورد بدهی 5 میلیارد و 800 میلیون تومانی باشگاه ملوان عنوان کرد: رقمی که اعلام شده عدد درستی نیست. در حال حاضر حسابرسان رسمی منطقه آزاد انزلی و نیروی دریایی در محل باشگاه حضور دارند و در حال حسابرسی هستند تا مشخص شود که میزان تعهدات  و سهم هر یک از طرفین  چقدر باقی مانده چقدر است. منطقه آزاد انزلی در طول سه سالی که در کنار باشگاه ملوان بود بیش از 14 میلیارد تومان هزینه کرده است. بنابراین رقم بدهی اعلام شده رقم رسمی، صحیح و دقیقی نیست.

وی با اشاره به آینده باشگاه ملوان گفت: ابتدا باید بگویم خبر جذب اسپانسر 8 میلیارد تومانی برای ملوان صحیح نیست و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی چنین بودجه‌ای برای تیمداری ندارد و اصولا کار ما تیمداری نیست. شرکت ما حتی امتیاز تیم ملوان را هم خریداری نکرده زیرا چنین سرمایه‌ و بودجه‌ای برای تیمداری نداریم.

مشایخی تصریح کرد: ما هم مثل تمام دوستداران ملوان و اهالی فوتبال گیلان تا جایی که توان داشته باشیم مثل گذشته در کنار ملوان خواهیم بود و این تیم را حمایت می‌کنیم اما پیشنهادم این است که ملوان با بودجه‌های حداقلی برای فصل آینده تیمداری کند و با استفاده از امکانات نیروی دریایی در فصل آینده در لیگ حاضر شود همانگونه که ملوان تاکنون روزگار گذرانده است نه اینکه تعهد زایی شود و پولی که هنوز به باشگاه نیامده مثل فصل گذشته خرج شود. فصل گذشته رقم قرارداد برخی از بازیکنان بین 200 تا 300 درصد رشد داشته و نباید این اشتباه برای فصل آینده باشگاه ملوان تکرار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها