کد خبر: ۵۶۶۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
جانشین سپاه قدس گفت: انقلاب اسلامی خاکریزهای استکبار جهانی را شکسته است و کاخ سفید همچنان از ترس انقلاب می‌لرزد.

فارس، سردار اسماعیل قاآنی چهارشنبه شب در همایش بزرگ بیت‌المقدس در شهرستان فردوس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ندای آزادی را در سراسر جهان طنین‌انداز کرده و همه کشورهای اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نه تنها کاخ سفید را لرزاند بلکه همه مدعیان قدرت را تکان داد و از این‌ رو استکبار جهانی از همان روزهای نخست شکل‌گیری انقلاب اسلامی بنای ستیزه را گذاشت.

جانشین سپاه قدس تصریح کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران اسلامی برای پیشگیری از حرکت فزاینده و بیدارکننده انقلاب اسلامی در سطح جهان بود.

قاآنی یادآور شد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردار بودند ولی با این وجود یک شب نیز برای دشمن خواب راحتی نگذاشتند.

وی گفت: دشمن از تجهیزات نظامی و امکانات بسیاری برخوردار بود و رزمندگان ما در برابر این امکانات پیشرفته دشمن به نیروی ایمان، اخلاص و تقوا مجهز بودند.

جانشین سپاه قدس افزود: با نگاهی به تاریخ 100 ساله کشورهای اسلامی و ایران اسلامی به عنوان کشور شیعی، مسلمان و با سابقه درخشان متوجه می‌شویم که تقریبا همه کشورهای اسلامی در سیطره صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها بوده‌ و هستند.

قاآنی تصریح کرد: امام راحل 33 سال پیش با توکل به خدا و بر مبنای مکتب اسلام و همچنین با همیاری مردم فداکار ایران اسلامی توانست با عزت، اقتدار و صلابت مملکت را از دست صلیبیون و نوکران آنها بیرون آورد.

جانشین سپاه قدس با اشاره به تحریم‌های دشمن گفت: این تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست بلکه از نخستین روزهای انقلاب اسلامی وجود داشته و دشمن با این تحریم‌ها قصد دارد که عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد.

قاآنی افزود: مملکت اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها در برابر دشمنان ایستاده و این ایستادگی و مقاومت، دشمن را شگفت‌زده کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها