کد خبر: ۵۶۶۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
تیم فوتبال پرسپولیس در حساس ترین بازی خود امشب ساعت 22 و 40 دقیقه به وقت تهران و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتحاد عربستان می رودتا يکبار ديگر بزرگي فوتبال ما در آسيا را نشان دهد.
باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته امشب در ورزشگاه پرنس عبداله فیصل جده میهمان الاتحاد عربستان است.

سرخپوشان اگرچه در اوایل اردیبهشت چه در لیگ و چه در بازی های آسیایی نتایج خوبی کسب نکردند اما با پیروزی مقابل الشباب امارات توانستند به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند.

هرچند که کسب یک امتیاز مقابل الهلال در تهران صدرنشیني شاگردان دنیزلی در این گروه را قطعی می کرد با این حال پرسپولیسی ها که با حضور مدیرعامل تیم در اردویشان پرداخت شدن پاداش هایی که پیش از این وعده به آنها داده شده بود از نظر روحی هم شارژ شدند در حالی به مصاف الاتحاد می روند که می دانند تنها پیروزی در مقابل این تیم و صعود به مرحله نیمه نهایی می تواند دل هواداران را خوشحال کند از اردوی پرسپولیس خبر می رسد مصدومیت علی کریمی که پس از بازی با الشباب برای این بازیکن به وجود آمده بود برطرف شده و شاید تنها نگرانی سرمربی ترک تبار سرخپوشان وضعیت مهرداد پولادی باشد که در بازی گذشته نیز نمایش مؤثری برای تیمش داشت حضور بازیکنان با تجربه ای همچون مهدي مهدوی کیا، هاشمیان و همچنین وجود بازیکن مطمئنی چون آدوکوویچ درون دروازه دست دنیزلی را برای این بازی بازتر خواهد کرد همچنین ایمون زاید که با پنج گل زده در رده دوم جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان حضور دارد امید اول گلزنی برای تیمش به حساب می آید.

در عین حال از اردوی تیم عربستان خبر می رسد که سعود کربری و احمد عسیری به شرایط بازی رسیده اند و در بازی امشب حضور خواهند یافت اما حضور قوزی عبدالغنی بازیکن مغربی این تیم هنوز در هاله ای از ابهام است، رائول کانیدا سرمربی اسپانیایی این تیم اعلام کرد که به احتمال زیاد محمد فور کاپیتان با تجربه این تیم به علت شرایط نامناسب در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

شایان ذکر است، تیم الاتحاد عربستان در حال حاضر با دو قهرمانی در سال های 2005 و 2006 و یک نائب قهرمانی در سال 2009 پنجمین تیم پر افتخار آسیا به حساب می آید و حریف سرسختی برای شاگردان دنیزلی در بازی امشب محسوب می شود.

گفتنی است، تیم های فوتبال پرسپولیس و الاتحاد عربستان در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان اسیا تا الان 3 بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در رقابت های سال گذشته لیگ قهرمانان و در همان آغاز در جده با 3 گل پرسپولیس را بدرقه کرد در بازی برگشت این بار سرخپوشان حریف را 3 تایی کردند در سال 2001 نیز یک نتیجه تساوی بدون گل در تاریخ رویارویی این دو تیم به ثبت رسیده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها