کد خبر: ۵۶۵۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بازیکنان و هواداران این تیم را علیه مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تحریک نکرده است، گفت: ای کاش همه ما در زندگی شهامت و شرافت ناصر حجازی را داشتیم.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص درگیری‌اش با سیدمهدی رحمتی تصریح کرد: از طرف من مشکلی پیش نیامد. شرافت کاری برای من اهمیت بیشتری دارد و متاسفم که چنین مسائلی ایجاد شد. وقتی بازیکنان فوتبال پول حرفه‌ای می‌گیرند بهتر است تفکرات حرفه‌ای هم داشته باشند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود با صحبت‌هایش بازیکنان و هواداران سپاهان را علیه رحمتی تحریک کرده است، یادآور شد: چطور چنین چیزی ممکن است؛ واقعا اینگونه نبود و من بازیکنانم را تحریک نکردم.

مرزبان با اشاره به درگیری بین دو نیمه، خاطرنشان کرد: من اصلا نشنیدم رحمتی چه گفت. فقط فهمیدم خیلی ناراحت بود و وسط بازی هم می‌خواست تعویض شود. به احترام ناصر حجازی چیز دیگری در این خصوص نمی‌گویم.

مربی تیم سپاهان در خصوص بازی هم تاکید کرد: با پرس سنگین از نیمه حریف سعی کردیم ارتباط دفاع و خط میانی آنها را قطع کنیم. ما به بازیکنان استقلال اجازه ندادیم به زمین ما بیایند. هرچند این برنامه ریسک بود و خط دفاع‌مان را خیلی بالا نگه داشته بودیم اما خوشبختانه جواب داد و توانستیم در نیمه اول به دو گل برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم چند فرصت خوب گلزنی داشتیم اما بازیکنان ما تمرکز و احساس لازم را برای گلزنی بیشتر نداشتند. در هر صورت نتیجه عادلانه بود و ما نشان دادیم که بهترین تیم ایران هستیم.

مرزبان در خصوص اینکه با این شکست به احتمال زیاد حکم اخراج مظلومی و فتح الله زاده را امضا کرده‌اند، گفت: من با این مسائل غریبه هستم. تاکنون با نیمکت حریف دچار مشکل نشده‌ام و دوست ندارم وارد این مسائل بشوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فقط می‌خواهم یک جمله دیگر بگویم. ای کاش همه ما در زندگی شهامت و شرافت ناصر حجازی را داشتیم.

تیم فوتبال سپاهان شب گذشته موفق شد تیم فوتبال استقلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد. با این نتیجه تیم سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها