کد خبر: ۵۶۴۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
دولت دانمارک در ادامه اقدام ضد اسرائیلی افریقای جنوبی مبنی بر عدم واردات اجناس ساخت رژیم صهیونیستی، به تحریم اقتصادی رژیم اشغالگر قدس مبادرت کرد.
محدوده به نقل از "یوروپن فانیکس"، وزیر امور خارجه دانمارک در ادامه اقدام راب دیویس وزیر تجارت و صنعت آفریقای جنوبی که محصولات ساخته شده در اراضی اشغالی را متعلق به فلسطین می داند و از ورود هرگونه، محصول با برند بانک غربی و اسرائیل خودداری می کند، گفت : با وجود فشارهای دولت انگلیس از سال 2009 مبنی بر قبول محصولات فلسطینی با برند اسرائیلی، نه تنها دانمارک بلکه تمام دولت های اروپایی به عنوان مصرف کننده حق انتخاب دارند.

یورو فانیکس با اشاره به گفتگوی یک یک مقام اروپایی در بروکسل با هاآرتص به نقل از وی، افزود: هنوز معلوم نیست که آیا این حرکت یک توصیه است و یا یک دستور دولتی می باشد.

این خبرگزاری اروپایی ضمن اشاره به اتفاقات اواخر سال 2009، که دولت بریتانیا توصیه کرده بود محصولات ساخته شده در فلسطین به طور جداگانه و با نام بانک غربی ارائه شود اذعان کرد: این حرکت نتیجه یک سال و نیم فعالیت دوستداران فلسطین است که به خیابانها آمدند و وکلای مدافع حقوق بشر و BDS آفریقای جنوبی نیز با هماهنگی کمیته مبارزان فلسطینی دست به این اقدام زدند.

بر همین اساس گروه های طرفدار اسرائیل در حال سازماندهی در آفریقای جنوبی و برخی کشور های اروپایی هستند، تا با تحرکات خود دولت های مذکور را مجبور به لغو این قانون کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
حلا ما مثل آدمهای بوووووووووووووووووووق نوشابه لامحمدلامکه کوفت کنیم
شیعه آل علی (ع)هستیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها