کد خبر: ۵۶۴۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
مربی تیم فوتبال سپاهان برای تحریک هواداران حرکات عجیبی انجام می‌داد.

فارس، در حالی که هواداران استقلال قصد داشتند در قسمت شمالی ورزشگاه که صندلی نیز وجود ندارد مستقر شوند و حتی تعدادی از آنها این کار را انجام دادند اما به یک باره شرایط تغییر کرد و این هواداران از آنجا بیرون رانده و هواداران سپاهان جانشین آنها شدند.

* زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان ساعت 19:05 وارد زمین شد و برای هواداران زردپوش تیمش دست تکان داد. دقایقی بعد علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان نیز وارد زمین شد و حرکاتی را انجام می داد که همه را به یاد ناصر ابراهیمی می انداخت. مرزبان با حرکات خاص و حرکات دست خود از هواداران می خواست تحرک داشته باشند و همین حرکات باعث شد تماشاگران علیه سرمربی تیم استقلال شعار داده و به کری خواندن مرزبان و مظلومی اشاره می کردند.

*محسن بنگر با گرمکن تیم سپاهان وارد زمین و به استقبال طرفداران تیمش مواجه شد.

*اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش تصاویری از بازی های بارسلونا و حرکات نمایشی بازیکنان فوتبال است. ساعت اسکوربورد ورزشگاه کار نمی کند.

*علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که بعد از ظهر امروز به اصفهان رسیده بود در اردوی تیمش حاضر شد و مورد استقبال هوادارانی که مقابل هتل کوثر تجمع کرده بودند قرار گرفت.

*غلامرضا بهروان، مجید بصیرت و تعدادی از مسئولان ورزشی اصفهان در جایگاه ویژه حضور دارد.

*هواداران سپاهان در حمایت از رحمان احمدی به او لقب عقاب آسیا می دادند که در همین بین اسکوربورد ورزشگاه هم تصاویری از بازی های ذوب آهن و سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان می داد.

این دیدار ساعت 20:30 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها