کد خبر: ۵۶۳۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
فارس، پس از تغییر و تحولات رخ داده در فدراسیون قایقرانی و برکناری احمد دنیامالی از ریاست فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان در فاصله حدود 2 ماه مانده به شروع مسابقات المپیک لندن 2012 لندن، محسن شادی، دارنده سهمیه المپیک لندن از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

گفته می‌شود دیگر دارندگان سهمیه المپیک در قایقرانی نیز در اعتراض به تغییر و تحولات رخ داده به فدراسیون از حضور در المپیک انصراف داده‌اند.

وزارت ورزش کاری کرد که از شرکت در المپیک انصراف دهم

شادی درباره انصرافش از حضور در المپیک لندن گفت: با این شرایط و تغییر و تحولاتی که پیش آمده دیگر روحیه برای المپیک ندارم با سایر قایقرانان نیز به این نتیجه رسیدیم و به فدراسیون اعلام کردیم که در المپیک شرکت نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: بعضی از ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی اعزام شدند آنها اعلام کردند با این شرایط حتی حاضرند در مسابقات جهانی شرکت نکنند. ما قایقرانی را با دنیا مالی شروع کردیم و همه قایقرانی را با دنیامالی می‌شناسند.

ملی پوش روئینگ ایران با بیان اینکه این اتفاق عادی نیست گفت: در آستانه المپیک وزارت ورزش باید روحیه بدهد اما روحیه را از ما گرفته است. خودشان می‌خواهند ما در المپیک شرکت نکنیم که این مشکلات را پیش آوردند. 5 سال است که در قایقرانی هستیم و این فدراسیون هر امکاناتی را در اختیار ما قرار گذاشته و در مشکلات ما را همیاری کرده است.

دنیا مالی رئیس فدراسیون قایقرانی از سمت خود برکنار شد و وزارت ورزش اسبقیان را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها