کد خبر: ۵۶۲۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران با اشاره به برنامه ریزی آذربایجان برای برپایی رژه همجنس‌بازان گفت: مقامات آذربایجان باید بدانند که پیش از این نیز کشورهایی حتی بزرگتر از آذربایجان که این مسیر را طی کرده‌اند؛ در نهایت اقدامات آنها به بیداری اسلامی منتهی شده است.
حسین نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به مراسم رژه همجنس‌بازان در کشور آذربایجان گفت: عدم درک درست از موقعیت زمانی و مکانی و مهمتر موقعیت تاریخی و انگیزشی ملت بزرگترین خطایی‌ست که مقامات آذربایجان مرتکب آن شده‌اند.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان مردمی متدین و شیعه ‌مذهب هستند که 70 سال حکومت کمونیستی شوروی نتوانسته خدشه‌ای به اعتقادات دینی آنها وارد کند.

نجابت در ادامه اظهار داشت: رژه همجنس‌بازان در آذربایجان مسأله‌ایست که حاکمیت این کشور را به خطر انداخته و در صورتی که این دمل چرکین سر باز کند دولتمردان آذربایجان قادر به کنترل آن نخواهند بود.

عضو جبهه متحد اصولگرایی خاطرنشان کرد: دولت آذربایجان باید بداند که با اعتقادات مردم نمی‌توان بازی کرد و مقامات این کشور دیر یا زود نتیجه این اقدامات خود را خواهند دید.

نجابت در ادامه افزود: آذربایجان به دلیل همسایگی با ایران، مورد توجه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده لذا اقداماتی از قبیل رژه همجنس‌بازان در آذربایجان نه تنها نشان‌دهنده توطئه غرب بلکه بیانگر این مطلب است که دولت آذربایجان تماماً خود را در اختیار آمریکا قرار داده است.

وی تصریح کرد: مقامات آذربایجان باید بدانند که پیش از این نیز کشورهایی حتی بزرگتر از آذربایجان این راه را طی کرده‌اند که در نهایت اقدامات آنها به بیداری اسلامی منتهی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها