کد خبر: ۵۶۱۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
سيد هادي آيت اللهي پس از نشست هيئت رئيسه فوتبال با هيئت رئيسه سازمان ليگ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان مطلب فوق گفت: در اين نشست مقرر شد تيم ها براي فصل آينده بتوانند 4 بازيکن خارجي طبق آيين نامه اي که اعلام خواهد شد جذب کنند که يکي از آنها دروازه بان خواهد بود.

وي اضافه کرد: تيم هاي ليگ هاي پايين تر نمي توانند بازيکن خارجي جذب کنند و فعاليت بازيکنان خارجي فقط در تيم هاي ليگ برتري مجاز خواهد بود. ضمن اينکه سقف قراردادها هم 15 درصد افزايش يافته و به حدود 400 ميليون تومان خواهد رسيد.


نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در مورد اينکه اگر تيم هاي باشگاهي سقف قرارداد را رعايت نکنند اظهار داشت: ما اين مبلغ را مبناي کارمان قرار داديم و هر کسي خارج از آن قرارداد ببندد تخلف از قانون کرده است. ما به دعاوي هم که غير ازاين مبلغ ثبت شده باشد رسيدگي نخواهيم کرد. همچنين سازمان بازرسي هم حق ورود به پرونده تخلفات را پيدا خواهد کرد و مديران باشگاه ها نيز بايد پاسخگو باشند.


وي با بيان اينکه متاسفانه وقت نشد در مورد حضور بازيکنان اميد و جوان در تيم هاي ليگ برتري بحث و بررسي صورت گيرد تاکيد کرد: در اين نشست حدود 4 ساعت در خصوص مسائل مختلف بحث و بررسي شد و در نهايت آنچه که به تصويب رسيد لازم الاجرا خواهد بود.


آيت اللهي در خصوص مسائل ديگري که در اين نشست مطرح شد تصريح کرد: کميته انضباطي گزارشي را به هيئت رئيسه سازمان ليگ و فدراسيون ارائه کرد که طي آن 41 باشگاه مشکلات انضباطي دارند. اگر بخواهيم قانون را رعايت کنيم اين تيم ها نمي توانند در ليگ برتر و ليگ هاي پايين تر به ميدان بروند. اين تيم ها بايد در خصوص تعهدات و تخلفات جاري خود تصميم جدي اتخاذ کنند و اين مشکل با کار کارشناسي برطرف شود و در نهايت تصميم واحدي در اين خصوص اتخاذ شود.


وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود در خصوص مشکلاتي که تيم ملي در روزهاي اخير با آن روبرو شده است، خاطرنشان کرد: اميدوارم بعد از بازي هاي هفته جاري ليگ قهرمانان همه بازيکنان به اردوي تيم ملي ملحق شوند تا دل نگراني هايي که براي کي روش بوجود آمده و به حق هم هست رفع شود. به قول کي روش ما هنوز در هواي جام جهاني نيستيم  اما اميدواريم از روز چهارشنبه حمايت و همت ملي براي موفقيت تيم ملي فوتبال کشورمان در مسابقات مهم پيش رو شاهد باشيم.


نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال در پايان در خصوص بحث مطرح شده پيرامون انتقال باشگاه فجرسپاسي گفت: شايعاتي در اين خصوص شنيده ام و آن را به شدت پيگيري مي کنم به هر حال فجرسپاسي تنها نماينده فعلي فوتبال شيراز در ليگ برتر است همچنين فجر و برق شناسنامه فوتبال فارس هستند و بايد شرايط طوري باشد که تيم فجر بتواند بدون هيچ مشکلي در مسابقات پيش رو به ميدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها