کد خبر: ۵۶۰۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
شواری اهل بیت لندن، با توجه به گسترش موج اسلام خواهی و گرایش بانوان به حجاب، همایش «چراحجاب» را با هدف تبیین اهداف این دستور الهی و پاسخ به شبهات حول این موضوع برگزار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آیم اسلام، همایشی «چرا حجاب» از سوی شورای اهل بیت (ع) روز گذشته در لندن با سخنرانی حجت الاسلام عباس میرزا، امام جماعت مسجد ناتینگهام برگزار شد.

عباس میرزا در این همایش در خصوص اهمیت حجاب و مسائل مربوط به زنان مسلمان در جهان امروز به ایراد سخن پرداخت و دلایل استفاده از پوشش برای بانوان را برشمرد.

وی همچنین در پایان مراسم به سوالات حضار درباره موضوع حجاب پاسخ داد.
 
گفتنی است، ممنوعیت حجاب در اروپا رو به گسترش است و بانوان محجبه در محدودیت بسیاری قرار گرفته اند. بلژیک و فرانسه دو کشور اصلی و اولین کشورهای اروپایی است که حجاب را ممنوع کردند.

هم اکنون مجلس هلند نیز تلاش می کند تا طرحی را برای ممنوعیت پوشاندن صورت توسط زنان در مدارس و ادارات دولتی به تصویب برساند.

در سوئیس نیز دولت قصد دارد لایحه ای را برای ممنوعیت پوشاندن صورت زنان مسلمانان به مجلس بفرستد. اخیرا در این کشور ساخت مناره برای مساجد ممنوع شد.در نروژ نیز ورود دختران محجبه اجازه ورود به مدارس دولتی را ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها