کد خبر: ۵۵۸۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دولت آذربایجان از برگزاری رژه همجنس‌بازان پشیمان خواهند شد، گفت: این رژه طبق اهداف صهیونیست‌ها و استکبار طراحی شده است.
محمداسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره رژه همجنس‌بازان که قرار است 6 خرداد در آذربایجان برگزار شود اظهار داشت: رؤسای کشور آذربایجان متأسفانه به جای توجه به تفکر اسلامی و اعتقادات مردم خود بر روی تفکرات صهیونیستی و استکباری حرکت می‌کنند.

کوثری با بیان اینکه ملتی که مسلمان است خواسته‌اش پیاده کردن احکام اسلامی است، ادامه داد: دولت آذربایجان که با این روش راه را برای تجمع گروه‌های غیراخلاقی همچون همجنس‌بازان فراهم می‌کند، باید بداند در آینده نزدیک دچار مشکل می‌شود و قطعاً مسئولان سیاسی و دولت این کشور از این اقدام خود پشیمان خواهند شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه ملت‌ها مثل گذشته بی‌تفاوت نیستند و نسبت به عملکرد دولت‌های خود حساسیت دارند، افزود: بنابراین اگر دولت آذربایجان این اقدام خود را اصلاح نکند دچار مشکل شده و قطعاً به بن‌بست می‌رسد چرا که این رژه منطبق بر اهداف صهیونیستی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها