کد خبر: ۵۵۸۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
از پدر منشوری تا پسر دوپینگی/
پس از آن که دوپینک آقازاده مربی منشوری مشخص می شود، این شخص با کمک گرفتن از برخی اشخاص دلال، در تلاش برای جلوگیری از محرومیت احتمالی فرزندش است.
مشرق، چندی پیش نتیجه نمونه گیری دوپینگ از فرزند یکی از مربیان منشوری سال های اخیر، مثبت اعلام می شود. این مربی منشوری که اکنون به دلیل عملکرد سال های گذشته، ممنوع الفعالیت در لیگ برتر بوده و در لیگ آزادگان مشغول است، فرزندش نیز با دوپینگ مواجه شده است.
این خبر در هفته گذشته، در سایت ها و برخی رسانه ها منتشر شد؛ اما وقوع این رویداد مربوط به ابتدای هفته قبل است. در حقیقت، در این روزها بود که مربی منشوری متوجه می شود دوپینگ پسرش افشا شده است. به همین دلیل، رایزنی گسترده ای را آغاز می کند تا بتواند زمینه بخشش و عدم اعلام نام فرزندش به عنوان بازیکن دوپینگی را فراهم کند.
این در حالی است که در دوره ای که وی منشوری شده بود، از دفتر برخی اشخاص نیز تماس هایی با مقامات فوتبالی گرفته می شد تا این مشکل وی رفع شود. البته، این فشارها در آن دوران نتیجه بخش نبود تا در پایان، این مربی منشوری شود و نتواند مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. گویا وی قصد دارد این بار نیز از ترفندهایی برای حل این مشکل استفاده کند؛ البته با تفاوت هایی.
این بار، وی در جهت تطمیع برخی مقامات مسئول در رابطه دوپینگ برآمده است. در این بین، این مربی منشوری برای دستیابی به هدفش، از برخی واسطه ها نیز کمک گرفته تا بتواند با هزینه ای قابل توجه، مشکل آقازاده اش را حل کند. برخی منابع مطلع، از پیشنهادهای میلیونی این شخص به برخی مسئولان از طریق همین واسطه ها می گویند که به ظاهر تا کنون بی نتیجه بوده است.
امید است هر چه زودتر مقامات دخیل در موضوع دوپینگ، در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی داشته و با متخلف، برخورد جدی صورت گیرد. در این بین، جالب توجه است که این مربی منشوری که راه درستی را در پیش نداشته، اینک پسرش نیز برای موفقیت در فوتبال، به راه های نادرست و متخلفانه روی آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها