کد خبر: ۵۵۷۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
اوضاع در فدراسیون فوتبال رو به وخامت است. به گزارش ندای انقلاب، مشکلات مالی در این فدراسیون به قدری زیاد شده که علی کفاشیان قصد دارد با صرفه جویی در اردوهای تیم ملی، از هزینه ها بکاهد. در حالیکه زمان زیادی تا اولین بازی ایران در مرحله مقدماتی نهایی جام جهانی نمانده، علی کفاشیان هنوز موفق نشده اسپانسری برای تیم ملی پیدا کند.
 محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران قول داد به دلیل مشکلات موجود در ورزش در آستانه المپیک و همچنین جام جهانی،بودجه وزارت ورزش را سریعا تزریق کند اما محمد عباسی علاقه ای به تزریق همین بودجه به فوتبال ندارد.
 وزیر ورزش به علی کفاشیان پیغام داده تا یکسال آینده، به هیچ وجه پولی از دولت دریافت نخواهد کرد. شنیده می شود برخی از شرکت هایی که به فدراسیون برای اسپانسرینگ تیم ملی نیز وارد مذاکره شده بودند، به دلایلی مبهم از قبول این مسئولیت منصرف شده اند. در راهروهای فدراسیون شایعات زیادی پیچیده که می گویدمهمترین دلیل این انصراف ها، پیروزی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال وتقابل با وزارتخانه است.
 در روزهای اخیر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز به شدت ازمسئولان ورزش ایران به دلیل عدم حمایت از تیمش، تاخته است. او امروز نیز به انتقادشدید از مسئولان فدراسیون و روسای سابق سازمان لیگ پرداخت. در حال حاضر فدراسیون در تلاش است تا اسپانسری ۱۲ میلیاردی برای تامین هزینه های تیم ملی پیدا کند ولی به بن بست خورده است. وزراتخانه نیز بودجه دولتی را رو به فوتبال قطع کرده. با این شرایط هر روز اوضاع در فدراسیون و تیم ملی وخیم تر از گذشته می شود. به گزارش ندای انقلاب، در ۳ ماه گذشته وزارت ورزش حتی یک ریال نیز به فدراسیون پول نداده است.

نداي انقلاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها