کد خبر: ۵۵۶۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
وزير صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اين سوالي مبني بر اينكه قيمت گوشت 15 درصد افزايش خواهد يافت، گفت: هفته آينده قيمت‌ها را اعلام مي‌كنيم.
 
به گزارش «خبرگزاري دانشجو»، غضنفري امروز در حاشيه همايش ملي «اقتصاد مقاومتي» كه در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثيرات مثبت برگزاري چنين همايش‌هايي گفت: تحريم‌هاي اخير بيشتر جنبه‌هاي نرم افزاري دارد و نوعي مقابله هوشمندانه است و وجود چنين همايش‌هاي باعث مي‌شود سطح آگاهي دانشجويان و مسئولان بالا برود و راه‌هاي بهتري براي مقابله با اين تهديدات ارزيابي شود.
 
وي با اشاره به تاثيرات مذاكرات 1+5 با ايران در بغداد گفت: ملاحظاتي اخيراً در بازار شكل گرفته است مبني بر اينكه اقتصاد كشور تحت تاثير اين مذاكرات قرار دارد و به اين مذاكرات واكنش نشان خواهد داد؛ ولي حقيقتاً حجم فعاليت‌هاي اقتصادي كشور ما به قدري عظيم است كه تحت تاثير اين مذاكرات قرار نخواهد گرفت.
 
 وزير صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر اينكه قيمت گوشت 15 درصد افزايش خواهد يافت، گفت: هفته آينده قيمت‌ها را اعلام مي‌كنيم.
 
غضنفري در خاتمه با اشاره به روابط ايران با بحرين و عربستان در خصوص تجارت گفت: روابط تجاري بين ما و ديگر كشورهاي جهان تابع تصميمات وزارت امور خارجه است و خط و مشي اصلي را آنها تعيين مي‌كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها