کد خبر: ۵۵۶۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

 به گزارش تریبون مستضعفین یک دبیر آموزش و پرورش اعلام کرد که به مجری حکم اعدام انقلابی شاهین نجفی ده میلیون تومان هدیه خواهد کرد.

خانم «انسیه طبقی» دبیر تهرانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تریبون مستضعفین با اشاره به این که «حامد زمانی» به نمایندگی از جامعه موسیقیایی ده میلیون تومان برای مجری اعدام خواننده‌ی هتاک به امام علی نقی جایزه تعیین کرده است گفت: به عنوان فردی که به قول امام خمینی وظیفه‌اش انسان‌سازی است و با روح دانش‌آموزان معصوم سر و کار دارد اندوخته‌ی خود را با افتخار به مجری حکم اعدام شاهین نجفی اهدا می‌کنم.
 
وی با اشاره به این که اگر این خواننده هتاک توبه کند و برعلیه آن‌چه خوانده بخواند این جایزه را به خودش می‌بخشم خاطر نشان کرد: تقدس‌زدایی طرحی صهیونیستی است و همان‌طور که پیش‌تر حضرت مریم(س) را هتک حرمت کردند و عصمت‌اش زیر سؤال بردند امروز هم به دنبال تقدس‌زدایی از پیشوایان اسلام هستند ولی همان‌طور که در قرآن آمده است: «می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند ولی خدا نورش را کامل می‌کند ولو این که کافران را ناخوش‌ آید.»
 
طبقی در ادامه با بیان این که این گونه هتک حرمت‌ها مانند خاک پاشیدن به روی ماه است افزود: ما باید غیرت دینی خود را نشان دهیم.
 
وی با ذکر این نکته که انتخاب امام علی نقی از سوی هتاکان اتفاقی نیست گفت: آن‌ها امامی را هدف قرار دادند که منظومه امام‌شناسی دارد [زیارت جامعه کبیره] و ستون و جان‌مایه‌ی اسلام نیز ولایت و امامت است.
 
این دبیر آموزش و پرورش با انتقاد از مطالب سؤال برانگیز یک نشریه دانشجویی در حمایت ضمنی از شاهین نجفی گفت: مگر این‌جا کوچه‌ی بنی‌هاشم است که کسی سیلی بزند و یاوری نباشد؟ این‌جا مملکت امام زمان است.
 
وی با تأکید بر این که در فتنه‌های صدر اسلام ابتدا هتک حرمت شد و سکوت مردم باعث شد این هتک حرمت به جنایت عاشورا بیانجامد اضافه کرد: اگر الان سکوت کنیم باید منتظر جنایت هم باشیم.
 
طبقی با رد دیدگاه‌هایی که این واکنش‌ها را به دلیل خشونت آمیز بودن قابل قبول نمی‌داند گفت: در این گونه موارد نباید با تساهل و مدارا برخورد کرد.
 
وی ادامه‌ی زندگی رپ‌کن هتاک را با واژه‌ی «ذلت» توصیف کرد و ادامه داد: شاهین نجفی باید از این به بعد همیشه ترسان و در حال فرار باشد و کابوس اجرای حکم‌اش را بالای سر خود حس کند، مانند سلمان رشدی که الان به بیماری روانی دچار شده است.
 
طبقی خاطر نشان کرد: کسی که چنین وقیحانه علیه مقدسات اسلامی رفتار می‌کند حتی لذت نفس کشیدن را هم نباید داشته باشد.
 
وی در پایان با اشاره به حفاظت پلیس و نیروهای امنیتی آلمان از شاهین نجفی و حمایت‌های احتمالی آینده از وی گفت: اگر حتی کاخی را در اختیار او بگذارند، کاری می‌کنیم که جرئت وارد شدن به حیاط آن کاخ را هم نداشته باشد.
گفتنی است پیش از این نیز سایت شیعه‌آنلاین جایزه‌ای صدهزار دلاری برای مجری حکم اعدام شاهین نجفی تعیین کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
چمرانی ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
شاهین نجسی زاهد هم که بشود باید اعدام شود.
chamraniha.blogfa.com
پاسخ
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
بعضی احمق ها درباره حکم شاهین نجسی رافت اسلامی رو مطرح میکنند میخام بگم ادای ادم مهربون رو در نیارین لطفا با کسی شوخی نداریم..خط قرمز های ما مقدسات ما هستند.
پاسخ
...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۱
لعنت خدا یر هتاکین,مخصوصا""شاسخین نجسی""...
پاسخ
شيعه علي (ع)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
واقعاً شاهين نجسي برازندشه!
خيلي حروم زاده است!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها